Dagger Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har hatt et virus som heter hllp.W32 tror jeg. har en del filer i quarantine (NAV2003) Men vil helst ikke slette dem. går det an å reparere dem som det gikk med de andre filene? eller må jeg slette dem? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 du trenger ikke slette dem, men filene kan ikke brukes til noe, dem er bare isolert fra omverdenen kan du si, fordelen med det er at du kansje kan få fjernet viruset etter en antivirus oppdatering....... Lenke til kommentar
tokr Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 litt morsomt og samle på de da Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Ang. det viruset. har fortsatt det tror jeg men er ikke sikker, har en sak i minnet som heter LEDIG SYSTEMPROSESS somtar 71-98% av CPU.... Hva i varmere strøk down under er dette? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Ang. det viruset. har fortsatt det tror jeg men er ikke sikker, har en sak i minnet som heter LEDIG SYSTEMPROSESS somtar 71-98% av CPU.... Hva i varmere strøk down under er dette? Er det ikke litt.. logisk? "Ledige systemressurser" lissom.. Det er en indikator på hvor mye maskinkraft du bruker.. for å snakke norsk. Har overhode ikke noe med virus å gjøre, lille venn Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Hvorfor går maskina SINNSYKT treigt da? vet ikke så mye om virus og slikt, har ikke hatt så mye av det før.... burde ikke hakke i NFS porche 2000 med dette opsettet vel?: Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 med det MX kortet ditt, bør det heller ikke flyte perfekt da! Skaff deg et gf4 kort fra TI serien! da lover jeg deg grafikk og fart! Lenke til kommentar
aron Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Er det NIS du har så er det vel en knapp for å reparere filer som ligger i karantenen.... Forøvrig tror jeg standard innstilling i Norton Antivirus er at den forsøker å reparere filene, men tar en sikkerhetskopi av de infiserte filene til karantenen først. Er reparasjonen misslykket får du melding om det, (se evt. i loggen) og filene blir slettet fra systemet. Du står mao igjen med den infiserte sikkerhetskopien i karantene eller tidligere backup. For det har du vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå