Acolypse Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Jeg lastet ned noen gamerpics fra USA profilen min. De fra Family guy for de som lurte :!: Men er det mulig at jeg kan få den på den norske profilen min?? Endret 23. september 2007 av NOR-TIMEKILLER Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, alle gamerpics er delt over alle profilene på harddisken, bare bytt i vei du Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Får det ikke til å virke.. Kan ikke bruke noen gamerpics som jeg lastet ned fra US profilen på den norske.. Men når jeg signer inn med US profilen, ligger alle der.. Endret 23. september 2007 av NOR-TIMEKILLER Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hmm.. det virker ikke riktig! Jeg har et uttall ganger byttet mellom Gamerpics lastet ned på USA profilen og den norske.. uten problemer.. Også Family Guy picsa.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Bruker AM gamerpic akkuratt nå, så tror ikke det skulle være noe problem. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Funker som bare det her og. Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Faan.. Nå tror jeg at xbox'en kødder syykt med meg.. Først vil den ikke gi meg gamerpicsa og nå fikk jeg 3 røde lys for 4 gang Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det er e-peen signaturen din som straffer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå