Legoraider Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei kjøpte meg denne nydelige skjermen her. Men jeg sliter med å få midtstilt bilde. Jeg bruker dvi. Men jeg kan ikke posisjonere bildet jeg er inne på auto lock men der "position" Grået ut. Dette er sikkert verdens letteste sak men jeg har kjørt meg fast hehe. Håper noen kan opplyse meg. på forhånd takk Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det er nok en "auto adjust" funksjon en plass i menyen. Lenke til kommentar
Legoraider Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 ja har funnet denne. men den som er på fjernkontrollen er not available sier menyen på skjermen. Bildet er liksom forskjøvet 2 cm til venstre. Har også prøvd å slå av maskin, skjerm ta ut kabler og bruke auto adjust. Merkelige Saker skjøner liksom ikke hvorfor man ikke kan få justere slikt selv. jaja får ta å koble den til en annen maskin å se hva som skjer. Ellers så langt takk Lenke til kommentar
maedox Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bruker du DVI eller VGA? Med VGA bør du få bruke auto adjust, mens med DVI skal bildet være riktig plassert automatisk. Om du bruker DVI og bildet er feil så kan det tenkes at det er skjermkortet ditt som sender feil signaler. Har du riktig oppløsning og Hz? Har du noen justeringsmuligheter i kontrollpanelet til skjermkortdriverne? Lenke til kommentar
Legoraider Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Ja virker som jeg var litt rask med å koble den til eller noe. Jeg bruker 168o*1050 wide screen format med 60 hz. men har en powerstrip inne fra gammelt av, kan hende den er inne og fucker opp. Men det er likso m2 cm forlangt til høyre. har prøvd å slå av osv auto kalibrer men jeg for ta meg tid til å koble fra osv kansje jeg skal avinstalelre driverene og kjøre de inn på nytt og ta av powerstrip. jaja tester. Lenke til kommentar
Legoraider Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Hmm testet med et nytt skjermkort, fremdeles 2 cm for langt til høyre. Testet med en vga kabel da kunne jeg justere posisjon. Men når jeg justerte posisjonen kunne jeg ikke justere mer mot venstre, mot høyre kunne jeg dra den lngt bortover, men m ot venstre gikk den på en måte inn i bak skjermen, men med 2 cm klaring til rammen fremdeles. Lurer på om hele greien er forskjøvet på et vis. Tar jeg på Tv modus har den fremdeles en 2 cm klaring på venstre side. Men tar jeg på blue screen for eks" en mulighet i menyen" får jeg en helt fin blå jevn overflate. Merkelige saker, hater å måtte sende ting tilbake da det tar abnormt lang tid. Noen som har vært borti noe lignende? plz gi en lyd Lenke til kommentar
Legoraider Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 ok fikk det til å funke måtte koble opp med min mac, så koblet jeg opp på serveren med skjermen etter det funker alt helt fint. Merkelige greier men men alt p åstell case closed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå