olopolo Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Fyr løs... KsG Endret 23. september 2007 av olopolo Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Grunnlovsdagen, Norges nasjonaldag... Ringer det noen bjeller? KsG Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Grunnlovsdagen, Norges nasjonaldag... Ringer det noen bjeller? KsG 9554984[/snapback] Jo, men hva har dette med 17. mai å gjøre? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, men tittelen er i alle fall veldig missvisende. Jeg har merket meg at dagens ungdom ikke bryr seg om å bytte fra fashion til fest på merkedager lenger, men her var det absolutt ingenting som minnet meg om grunnlovsdagen. Personene i bildet er stygt kledd, og omgivelsene gir meg heller inget sus av festlighetene. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 De er finkledd i hvertfall. Og det er vårlig lys. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg kan se antydninger til noe som ligner en dressjakke på et par av dem, og det er i og for seg en indikasjon på at det ikke er en vanlig skoledag. Bildet er av en type som jeg tror alle som har fotografert i midten av tenårene har tatt. Det er et litt morsomt scenario, og det er ikke teknisk dårlig slik vi ser det her. Det ser førvrig ikke nødvendigvis ut som om de pisser på rekke. Det kan også være utdeling av E, eller noe annet faenskap, som foregår. dessverre er det ikke noe jeg bruke noe tid på å tolke, selv om bildet ikke er teknisk dårlig. Hvorfor 3 så og si make bilder? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er disse finkledd? Jasså Uansett, er det tatt bilde av dverger, eller er det noe galt med proposjonene? Må også si at dette ikke minner meg noe om nasjonaldagen. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Eneste personen her som er litt realitisk er personen helt til høyre for oss. Han holder nemlig avstand fra de andre. Hvis jeg stiller meg for å pisse en plass så kjører jeg en real nekt å stå tilnærmest oppå sidemannen. Kan heller ikke se noen stråler som tilsier at disse faktisk står å pisser. Så jeg føler nok det samme som PMnormal, heller noe annet lugubert til deles ut her. Eller at de står å måler hvem som har lengst. Så for meg er dette et oppstilt snapshot uten noe bemerkelsesverdig. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Legg merke til at tagginga forandrer farge på bildene...! Det er jo.. flott! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hva har dette med 17. mai å gjøre? 9555031[/snapback] Ikke vet jeg, men jeg tenkte at det var kanskje nettopp det som var tanken bak bildet; at dagens ungdom driter (eller kanskje pisser) i nasjonaldagen... Lenke til kommentar
graylady Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tja, litt oppstilt bilde spør du meg, og 17. mai tittelen føles misvisende. Men hvorfor 3 bilder? de er jo nesten helt like? eller? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Flott dokumentar om hva 17 mai betyr for folk sånn ca midt i tenårene! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Flott dokumentar om hva 17 mai betyr for folk sånn ca midt i tenårene! 9557167[/snapback] Der har vi løsningen på det vi fosiler lurer på.... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 17. mai eller ikke. Jeg synes faktisk dette var et morsomt situasjonsbilde. Det at de pisser er ikke så viktig, men det ulike kroppspråket deres fasinerer litt. Fyren helt til venstre er skikkelig breial og konsentrert om det han driver med. Nestemann virker litt mer beskjeden, osv. Sistemann ser ut som han ikke er helt med i gjengen. Står på utsida av felleskapet og ser vekk. Kanskje ikke stor kunst, men artig. Det at du har tatt det så rett på, uten noen dikkedarer gir det en viss autensitet. Mvh Tim Typo Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 De pisser jo ikke... fake.... Ingen av de som turte å dra ned bokseren tipper jeg...men flashe den, det skal de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå