Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC fryser i WC3 LAN.

Anbefalte innlegg

i warcraft 3 kan jeg av og til hoste, men stort sett fryser PC-en når jeg har valgt map. Når andre Hoster fryser PC-en når jeg prøver å connecte. Av og til kan jeg faktisk være i gamet og det virker en stund. Den ene gangen fikk jeg bluescreen. Da kom det opp noe om realtek, før PC-en restarta automatisk. Hovedkortet mitt, Gigabyte GA-P35-DS3 har både lyd og nettverk chipsett fra realtek, mener jeg. Men når jeg bruker andre lydaplikasjoner funker alt helt normalt. Mistenker derfor at noe er galt med nettverk-hardware/driver. Det som er rart igjen er at warcraft 3 er det eneste spillet jeg har merka nettverksproblemer i. Quake 3 funker helt fint for eksempel. Og over battle.net for den saks skyld.

Så jeg sitter her litt blank på hvordan jeg kan fikse dette, om det kan fikses. Kanskje det bare er den siste updaten til blizzard som ikke er helt glad i PC-en min, selv om det virker veldig rart.

Har prøvt med driverne som fulgte med, og de på gigabytes hjemmesider uten merkbar forskjell. PC-en er helt ny (1 uke). har ikke testa så mange spill, men PC-en har funka smertefritt på alt bortsett fra dette. Noen fiks, idé?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...