Tengs Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg har gjort dette før, men jeg finner det ikke igjen.. Noen som bare kan FORTELLE meg hvor jeg skal enable dette.. Kjører ISDN på en 98 maskin, og jeg vil at denne oppkobblingen skal være delt.. Men, jeg sitter fast.. Og gidder ikke sitte med prøving og feiling... På forhånd, TAKK Lenke til kommentar
eiga Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Høyre-klikk på isdn-tilkoblingen i nettverk og eksternetilkoblinger(network) i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Tengs Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Ingen deling der, ikke på noen av stedene... Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Høyre-klikk på isdn-tilkoblingen i nettverk og eksternetilkoblinger(network) i kontrollpanelet. dette finnes bare i winxp og windows2000. i 98 må du bruke et program som deler internetten. Sygate og wingate funker fint. Sygate er lettest.. finner det på www.download.com Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Høyre-klikk på isdn-tilkoblingen i nettverk og eksternetilkoblinger(network) i kontrollpanelet. dette finnes bare i winxp og windows2000. i 98 må du bruke et program som deler internetten. Sygate og wingate funker fint. Sygate er lettest.. finner det på www.download.com Nei, dette har både win98SE og ME, men det er mulig at det må innstalleres fra kontrollpanel > legg til/fjerne programmer > system eller windowskomponenter. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Her er en oppskrift for ICS på win98SE fra www.practicallynetworked.com Lenke til kommentar
Tengs Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Joda, fikk lagt til dette... Som lå i 98, etter mye om og men.. (Programpanel, legg til/fjern programmer, Internet og Internet deling) Legger dette til i tilfelle noen andre skal gjøre det samme.. Tenkte liksom at det gikk fortere å spørre her, enn å prøve å feile.. Tror desverre ikke at det funker så bra, fikk ikke testet det skikkeli før jeg måtte gå fra den aktuelle plassen.. Så for dere andre, se sysgate og liknende.. (Vurderer W2K for deling er som en lek der) ;o) Takk for alle svar i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå