hirad Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hei Bare lurte på om noen hadde en veiledning/manual på hvordan man får åpnet laptopen zepto 6615wd for å legge inn ekstra minne. Jeg har skrudd ut alle skruene men forsatt får jeg ikke "demontert" laptoppen.... er det noen skjulte knapper eller no på denne laptoppen? Endret 23. september 2007 av hirad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Min skepsis til Zepto ble her pånytt bekreftet. Finner ikke noe dokumentasjon (manualer) på Zepto's danske hovedsider, heller ikke info om RAM-oppgradering (i farta). Normalt skal man ikke behøve å skru fra hverandre en laptop for å oppgradere RAM. Brikkene sitter ofte under ett lokk (undersiden). På noen andre latops (bl.a. noen DELL-utgaver) sitter det en brikke på på forsiden og en på baksiden (meget uheldig da man må da må skru fra hverandre lap. Det er dog enkelt på Dell og de har gode manualer å laste ned). Sitter begge brikkene/slots på baksiden (under ett lokk) er det enkelt å oppgradere. Edit: "1000" skrivefeil rettet (og det er sikkert flere).. Endret 23. september 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
hirad Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 hehe laptoppen er grei den, liker den veldig godt jeg. Bare et stort problem at det ikke kommer med noe manual/veledning for hvordan man skal klare å åpne laptoppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå