Gå til innhold

Making of Uncharted

Triiiip

Anbefalte innlegg

Dere har vel sett alle "Making of Heavenly Sword" videoene? De likte jeg godt! Intressante videoer...Vel nå når jeg tittet innom Gametrailers la jeg merke til "Making of Uncharted: Drake's Fortune":) Kommer nok til å komme ut på PS Store til torsdag. Her her hvertfall part 1 og 2. :)

Uncharted: Drake's Fortune

Making of Uncharted Pt. 1: http://www.gametrailers.com/player/25455.html

Uncharted: Drake's Fortune

Making of Uncharted Pt. 2: http://www.gametrailers.com/player/25454.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser veldig spennende ut. Synes det var bra de fikk med at det var mye humor i spillet og at det var i kjent noughty dog stil. Noe jeg setter veldig pris på. Er ikke kjekt når noen gjør noe veldig bra, så skal de prøve seg på noe de absolutt ikke kan. Blir bare slitsomt og bortkastet talent. Skuespillere som vil være sangere og vis a vis er godt eksempel på dette.

Men det ser veldig bra ut, gleder meg.

Lenke til kommentar

Som vanlig Mala så er jeg ganske enig i det du skriver.

De hoppene er ifølge utviklerne mulige pga Blu-Ray. Men de hopper jo lengre i crackdown, og det får jo plass på en vanlig DVD drumtadais6.gif

tumbleweedfd5.gif

anyway. Animasjonene ser generelt veldig bra ut i spillet, men det er noe litt rart med måten han beveger seg på. Sikker en historierelatert grunn til at han halter litt for eksempel. Tror ikke de gjør noe ubevist i det spillet. Det er utrolig bra ut. Liker spill med estetisk vakre og teknisk gjennomførte miljøer. Gears har bra grafikk men den er brun, grå og kjedelig. (dette er ikke for å starte en VS tråd, bare for å poengtere at spill med klare farger ofte ser bedre ut en spill som gears og mgs4. Selv om det er bevist brukte midler)

Endret av Bromlexl
Lenke til kommentar
De hoppene er ifølge utviklerne mulige pga Blu-Ray. Men de hopper jo lengre i crackdown, og det får jo plass på en vanlig DVD drumtadais6.gif

tumbleweedfd5.gif

9560671[/snapback]

:!:

Måtte le godt der faktisk, he he! :)

Uncharted ser utruleg kult ut. Og det at dei blandar ei vaske-ekte historie inn gjer det jo berre meir intressant. Sir Francis Drake er ein ytterst interessant person, og historiane / mytane som omringar han er utrulege.

Dette blir ein hit. Og 5 desember markerar dagen eg går til innkjøp av PS3 igjen. :)

Gledar meg.

Lenke til kommentar
Kan jo hende at Nathan ikke er like treffsikker som topptrente soldater, med pistol og gevær.. :)

9561218[/snapback]

Liten kommentar der, spillet sålangt har blitt kritisert for å ha irriterende perfekt presisjon på pistolen i forhold til andre våpen i spillet. Så håper våpensystemet blir meir balansert i den ferdige utgaven.

Men som samg i disse klippene. Drake er jo ein average Joe på eventyr, så å forvente at mannen skal takle AK-47 og det som er perfekt kan jo diskuteres :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...