Slyboogy Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Heisann jeg sliter med å koble xbox 360'en min på xbox live. Det jeg har lyst å få til er noe en kamerat har fått til, han koblet xbox 360 i sin bærbare og så får den nettverk gjennom det trådløse nettverket hans. Noe som gjør at man kan spille over xbox live. Han har xp da og jeg har vista, så vet jeg ikke helt hvordan han gjorde det. Men jeg kjøpte denne bærbare for en uke siden, og sist jeg kjøpte pc var av søstra mi som flytta til oslo og ikke trengte den maskinen som var fra 2001. Så jeg har hatt xp siden da, og jeg skjønner jo mye av vista, men akkurat det med å installere nettverk og å konfigurere det har jeg litt problemer med. Så vet noen der ute på hw hvordan kobler 360'en på det trådløse nettverket gjennom den bærbare PC-en min (som har vista ). Jeg har en local area connection (kabel) og så har jeg wireless network connection. Jeg vet ikke om det går ann å lage sånn brukobling mellom de å få det til å funke, er jo derfor jeg spør dere Sry for skriveleif er ganske uvant med bærbar tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå