Gå til innhold

Et rødt lys


pcsuper

Anbefalte innlegg

>Hejsann

 

Jeg har fått problemer med Xbox 360'n min, og det er ikke Rings of Death eller hva det heter som har tatt den.

Men jeg har fått ett rødt lys nede i høyre hjørnet.

 

Og etter å søkt litt å testa ut hva som kan være feilen så har jeg funnet ut det.

 

Feilen er :

AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. (could also be a problem with the encoder chip)

 

Men har testa med en anna AV kabel som jeg kjøpte på Spaceworld og det kom det samma der så det kan ikke være det som er feil.

 

Men encoder chip eller hva det er kan være feilen, men er det noen mulighet å få fiksa det uten å sende den inn ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg hadde samme feilen på min første 360.

Som regel måtte jeg starte xboxen 2 ganger før den starta (første start var 1 rødt lys ikke noe på skjermen /en error code E(hmm 72 eller 74 tror jeg).

 

Min Xbox virket på dette viset i ca 1 år før den fikk 3 røde ringer å jeg fikk helt ny Xbox fra Komplett.

 

Så utifra min erfaring så vil jeg si den vil fungere en god stund framover, men den vil ta kvelden til slutt. Så du kan enten kontakte de du kjøpte den oss å få de å fikse en reparasjon, eller du kan vente til den tar kvelden helt for å få den reparert evt få en ny om butikken velger det (hva som skal til for å få en ny vet jeg faktisk ikke, men hos Komplett.no TROR jeg det var at min Xbox var over 12 mnd gammel).

 

Arlendius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...