Faktum1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei Tenkte jeg skulle begynne å planlegge hvor jeg skal jobbe neste sommer tidlig Neste sommer er jeg 19, og har har lyst på annen jobb enn det jeg har hatt før. Har tidligere jobbet 3 sommere i en fornøyelsespark. Kritierier jeg vektlegger for jobben: - God lønn (minst 115kr timen, men gjerne mer) - Må være mulighet for å øke en del i lønn etterhvert. Service jeg kan yte (beklager hvis jeg skryter for mye nå): -Spesielt kundevennlig, jegelsker å yte service. - Alltid på jobb, nesten aldri hatt fravær fra jobben. Tenkte på posten, hørte det var ganske god lønn der. Kan også ta med at jeg går andre året på studiespesialisering, og har tenkt å bli advokat etter videregående. På forhånd takk Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvis du har tenkt å bli advokat, så er vel noe juss-relatert tingen for deg. Ellers tenker jeg at servitører på "OK" restauranter for grei betaling. Min bror jobber i en bra pizzarestaurant-kjede og får rundt 120,- + tips. Dama hans ligger på noe av det samme på Big Horn. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Tusen takk for svar maedox . Noen som vet hva man tjener på juss kontorer? Tenke på resturanter jeg og, men blir så frista til å spise maten der. Kommer bare til å spise opp alt sammen , noen fler forslag forlkens? Endret 23. september 2007 av Faktum1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg jobber på en liten restaurant (sommerjobb + helger) og nå får jeg 111 kroner timen + 19 kroner i helgetillegg. Jeg kan nesten garantere at du ikke blir fristet til å spise maten Ihvertfall ikke etter et par uker med vasking av tallerkener og slikt. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Noen som vet hva man tjener på juss kontorer? 9560452[/snapback] Med mindre du kjenner noen som kan hjelpe deg til å få en jobb på et advokatkontor har du nok rimelig godt med konkurranse fra jusstudenter som ønsker å få litt relevant erfaring. Selvsagt bare å prøve, men verdt å ha litt realistiske forventninger. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 - Må være mulighet for å øke en del i lønn etterhvert. 9553835[/snapback] Med mindre du tenker på sommeren etterpå, er det vel lite trolig å gå opp i lønn. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Var det jeg tenkte på ja kjerts. Noen som har flere forslag her? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har du sertifikat, er kanskje Posten aktuelt. Har kjørt landpost noen somre selv. Lite post, lite reklame og stort sett greit vær, i motsetning til resten av året. Passe variert og ofte mye igjen av sommerdagen etterpå. Om du lærer noen ruter i sommen, er det også mulig å kjøre lørdager resten av året. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Har lappen snart ja Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 mannlig prosituert? god betaling og kommer i god kontakt med kundene. hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå