GANTEN Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hmm.. Jeg ser ikke lengre på oppgave linjen vilke progs jeg er inne på osv.. jeg stuka litt med opppgave linja i går men har ikke fått den til og funke. SKal i kirka nå angående komf dritt. håper på svar;) Endret 23. september 2007 av GANTEN Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du mener den delen av linja som viser hvilke programmer som kjører? Har du flere verktøylinjer, slik som adresse, hurtigstart etc? Isåfall er det nok en av de som "dekker over" den standardlinja. Ta å høyreklikk oppgavelinja di, huk av (fjern hake ved) "lås oppgavelinjen". Da skal du få en form for dra-håndtak elns mellom de ulike verktøylinjene. Bruk de til å flytte litt rundt og se om standardlinja kommer til syne. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vet ikke om jeg klarer å ordlegge meg kult nok til å bli forstått, men hvis du legger ut et skjermbilde er det enklere å se hva som har skjedd. Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 her, jeg får ikke dratt den dra greia noe sted:S Lenke til kommentar
qdos Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Høyreklikk på oppgavelinjen, og velg egenskaper. Der kan du velge om oppgavelinjen skal være låst, om Quick Launch (husker ikke hva de heter på norsk) skal vises, og flere andre alternativer. Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 hmm se nå nør jeg trykker på den knappen, så kommer det en liten grå dings . og så står teksten hva jeg er inne på. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hmm...kjenner ikke til at dette er noe Windows-standard for oppgavelinjen. Har du installert noe mods som endrer visningen for oppgavelinjen. Hva skjer hvis du tar tak i kanten på oppgavelinjen og forsøker å gjøre den større (høyere)? Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 YOHO YESS! BRått så klikka dataen og restarta seg og nå er alt som det skal være:Sw00t;D Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg