Zalofigth Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Eg vil bytte webhost, siden den eg har no er blitt veldig dyr... Korleis kan eg då kopiere alt innhald (bruker Joomla!) over til den nye web-hosten? (Eg må vel laste det ned lokalt for å laste det opp igjen til ny server?) - fins det et enkelt program for dette? Mi nettside er msokland.com Endret 23. september 2007 av Zalofigth Lenke til kommentar
riroil Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du behøver ikke kopiere alt, da alt ligger lagret i databasen. Installer Joomla på den nye serveren. legg inn eventuelle tilleggspakker. Ta kopi av den gamle SQL serveren. Kjør en sql spørring mot den nye databasen med den gamle sql filen du kopierte ned. Pass på og bruk "dump if exists" i spørringen. Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Hmmm.. Dette går vel ikkje, sidan det er samme domene? Eg fant et program: JoomlaPack Dette skulle virke til mitt formål.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå