Treblad Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei! Er du kreativ? Kan du bruke Photoshop (eller et annet program som kan samkjøres med Photoshop)? Jeg skal oppdatere designet mitt, og vil gjerne ha inn forslag. Du står igrunn ganske fritt om hva du vil ha på siden , bare du har noe som passer til innholdet på siden min. (Spill) Du må ha samme "hovedmenyen" som jeg har (Gamecube , Playstation 2 , Xbox og PC). Ellers kan jeg gjøre det meste selv , bare du lager "hoved-designet". Hvordan du vil gå fram er din sak, hovedsaken er at jeg får inn forslag! Vi er ikke interessert i flash eller noe blinkende - selv om det godt kan benyttes fargeforandring ved hover over linker. Et moderne design knyttet til det vi driver med. Bør ikke være for tungt å laste. Dersom vi får inn et eksepsjonelt bra forslag, vil du iallefall i det minste få crediten for designet. 8) Send inn ditt forslag til: [email protected] Takker for alle forslag. MVH OzZn0Ff himself. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Opss...jeg glemte helt å nevne siden min... www.ozznoff.tk Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Siden din står da visserligen i signaturen din :-? Anyways...hvorfor ikke lage siden selv, den du har er ikke så fæl? (jeg regner med at du har lagd den selv?) Skal du ha html, php eller hva? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Siden din står da visserligen i signaturen din :-? Anyways...hvorfor ikke lage siden selv, den du har er ikke så fæl? (jeg regner med at du har lagd den selv?) Skal du ha html, php eller hva? Det er i grunn det samme. Bare send inn hva som helst , så skal jeg se på det. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Anyways...hvorfor ikke lage siden selv, den du har er ikke så fæl? (jeg regner med at du har lagd den selv?) Skal du ha html, php eller hva? fordi han vil ha masse reklame hele tiden.. Har sett mange poster med reklame for det her... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Anyways...hvorfor ikke lage siden selv, den du har er ikke så fæl? (jeg regner med at du har lagd den selv?) Skal du ha html, php eller hva? fordi han vil ha masse reklame hele tiden.. Har sett mange poster med reklame for det her... Jeg gjør ikke dette for å reklamere...Jeg gjør det for å se om det er noen som vil være så snille å lage et pent design for siden min. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Anyways...hvorfor ikke lage siden selv, den du har er ikke så fæl? (jeg regner med at du har lagd den selv?) Skal du ha html, php eller hva? fordi han vil ha masse reklame hele tiden.. Har sett mange poster med reklame for det her... Jeg gjør ikke dette for å reklamere...Jeg gjør det for å se om det er noen som vil være så snille å lage et pent design for siden min. hvorfor brukte du akkurat de samme ordene som yummy på overklokking.no ? De skal ha nytt design. Du tuller bare tror jeg. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Anyways...hvorfor ikke lage siden selv, den du har er ikke så fæl? (jeg regner med at du har lagd den selv?) Skal du ha html, php eller hva? fordi han vil ha masse reklame hele tiden.. Har sett mange poster med reklame for det her... Jeg gjør ikke dette for å reklamere...Jeg gjør det for å se om det er noen som vil være så snille å lage et pent design for siden min. hvorfor brukte du akkurat de samme ordene som yummy på overklokking.no ? De skal ha nytt design. Du tuller bare tror jeg. Jeg tuller ikke. Jeg spør seriøst. Jeg brukte de samme ordene som yummy (eller ikke helt) , men har det noe å si? :wink: Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Er du kreativ? Kan du bruke Photoshop (eller et annet program som kan samkjøres med Photoshop)? Jeg skal oppdatere designet mitt, og vil gjerne ha inn forslag. Dersom hmm, ja jeg kan det, men jeg har andre ting å bruke tiden min på enn å hjelpe deg. Dersom vi får inn et eksepsjonelt bra forslag, vil du iallefall i det minste få crediten for designet. "Vi"? Så du har flere medarbeidere som skriver for deg og hjelper deg med å drifte den "excellenté" siden din? MVH OzZn0Ff himself "Ozznoff , that's me , that's me!" Litt høye tanker om deg selv eller? OzZN0Ff er forresten lameste nicket jeg har hørt, og å skrive annenhver bokstav i caps gjør jo det hele mye mer "stilig" ikke sant? At du oppkaller siden din etter deg selv skulle jo bare mangle Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Er du kreativ? Kan du bruke Photoshop (eller et annet program som kan samkjøres med Photoshop)? Jeg skal oppdatere designet mitt, og vil gjerne ha inn forslag. Dersom hmm, ja jeg kan det, men jeg har andre ting å bruke tiden min på enn å hjelpe deg. Dersom vi får inn et eksepsjonelt bra forslag, vil du iallefall i det minste få crediten for designet. "Vi"? Så du har flere medarbeidere som skriver for deg og hjelper deg med å drifte den "excellenté" siden din? MVH OzZn0Ff himself "Ozznoff , that's me , that's me!" Litt høye tanker om deg selv eller? OzZN0Ff er forresten lameste nicket jeg har hørt, og å skrive annenhver bokstav i caps gjør jo det hele mye mer "stilig" ikke sant? At du oppkaller siden din etter deg selv skulle jo bare mangle 1. Jeg tror søren meg ikke at du kan klarer å mekke til i Photoshop , din Trondhjemer! 2. Ja , det er flere medarbeidere på siden. Og jeg sier ikke at siden min er "excellentè" , men et sted må alle nybegynnere starte. Tviler sterkt på at du har så "peiling" at du klarer å lage så mye bedere selv! 3. Jeg har ikke høye tanker om meg selv. Jeg tar bare den "thats me , thats me" greie fra Ali G. Dessuten var www.ozznoff.tk aller først ment som en privathjemmeside for megselv , men etterhvert tenkte jeg at jeg skulle ta å lage en spillside på den. Vi har dessuten tenkt til å skifte navn. Så du synes nicket mitt er teit , panserfust...? Ikke for å være slem eller noe (eller...jo..) så suger det max lige mye som mitt! Jeg tror ikke du var helt heldig med de kommentarene dine der. Hold meningene dine for deg selv. Det var ikke kommentarer for siden min jeg spurte etter. Visst du ikke led av dysleksi kunne du kanskje klart å lese det jeg skrev og spurte etter? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 1. Jeg tror søren meg ikke at du kan klarer å mekke til i Photoshop , din Trondhjemer! Tviler sterkt på at du har så "peiling" at du klarer å lage så mye bedere selv! Jeg tror ikke du var helt heldig med de kommentarene dine der. Hold meningene dine for deg selv. Det var ikke kommentarer for siden min jeg spurte etter. Visst du ikke led av dysleksi kunne du kanskje klart å lese det jeg skrev og spurte etter? Heh, akkurat nå er du ikke stort bedre selv Jeg kan ikke se noe bevis på at Panzerfaust kan Photoshop. Men på den annen side ser jeg heller ingenting som tyder på at han IKKE gjør det. Og å kalle fyren dyslektiker er jo bare tøys - rettskrivingen hans tyder på noe annet. Jeg holder ikke spesielt med hverken den ene eller den andre her - jeg synes Panzerfausts kommentar om nicket ditt var upassende. Men å svare ham på samme måte stiller vel ikke deg (og dermed også siden din) i et bedre lys for de av oss som kan designe websider, gjør det vel? Jeg for min del kunne godt ha laget noe til deg, men jeg føler ikke at en såpass liten webside er verdt arbeidet (og det regner jeg med Panzerfaust mente også) - ikke når man ikke får betalt for jobben iallfall. Slike sider har en lei tendens til å stryke med (snakker av erfaring), og tro meg - det er ikke gøy å se noe man har arbeidet hardt med bare gå under fordi folk holder seg til de store sidene. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Sorry for det med nicket OzZN0Ff, er litt grumpy for tida , din Trondhjemer! Så du synes nicket mitt er teit , panserfust...? Ouch! BTW, så heter jeg "panzerfaust" bare på dette forumet, og ja det er litt lamt... *klemz fra panzy* Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Feilpostet i annet om data, passer under inett og nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg