dumbob Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 halo. Jeg lurer på om denne drar crysis og bioshock? er oppløsninga litt lav? erfaringer? Lenke til kommentar
dumbob Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 bumpeti bump Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ikke lov å bumpe tråder før det har gått 1 døgn, men anyway. Har bestilt denne selv, sliter litt med at PC-en står fast i Kristiansand i 3 dager nå. Men, PC-en vil nok dra spillene, men ikke i fantastisk stil. Oppløsningen er litt lav, men mer en grei nok for min del vertfall. HW.no har testet denne maskinen, du finner den vist du går på "Tester - Bærbare Maskiner". Les mer der! Lenke til kommentar
magneman Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 En venn av meg har en lignende Asus PC, og den drar ihvertfall Bioshock på fullt. Sitter og funderer på PC-en her jeg og, den låter til å være et bra valg. Muligens litt lav oppløsning på skjermen. Lenke til kommentar
dumbob Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 HW.no har testet denne maskinen, du finner den vist du går på "Tester - Bærbare Maskiner". Les mer der! ah lurt. takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå