Gå til innhold

Finnes det PCI kort med 4+ interne USB kontakter?

drbo

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg driver å bygger ny PC, og har støtt på et lite problem. Mitt nye hovedkort, ASUS P5E3 (som jeg fortsatt venter på), har bare 4 interne USB kontakter (10 total).

Det jeg trenger er minimum 6, helst 8 interne USB kontakter. :cool:

Jeg har et PCI kort liggende med 4 eksterne og 1 intern kontakt, og jeg har flere overganger intern/ekster, men de er så lite elegante. Ønsker derfor en løsning med en PCI kort som har minimum 4 interne USB kontakter

Spørsmålet mitt er derfor, vet noen om et PCI kort med 4 eller flere interne USB kontakter ("mothercard style")? :hmm:

Jeg har googlet litt, men finner ingen ting grunnet støy fra alle kortene med 4 eksterne + 1 intern kontakt

Endret av drbo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, har vurdert muligheten, og slik det ser ut så er det eneste mulighet. Jeg finner bare ikke noe annet.

Men det innebærer en del arbeid med å modifisere diverse kabler, da jeg trenger internkotakter (som skal passe på pins, "motherboard style") på AC Aquaero, 2xAC poweradjust samt en AC multiswich.

Og jeg hart faktisk alt jeg trenger; :)

1 stk. 4x USB hub,

1 stk. PCI kort med 1 intern USB kontakt (4 eksterne), samt

2 stk. lange USB ledninger med rette kontakten i begge ender,

Så om jeg deler de 2 lange USB ledningene i to, samt setter på noen nye kontakter som passer pinns, så har jeg 4 stk. USB ledninger 45cm med eksternkontakt på den ene siden (passer hub) og internkontak på den andre siden (passer pins motherboard style).

Så da er jeg hjulpet. :cool:

Men jeg ønsker fremdeles å finne et PCI kort med 4-8 interne kontakter (motherboard style). Rart om slikt ikke finnes ... :hmm:

Endret av drbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...