Athelas Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Er det noen som kan hjelpe meg!? Jeg sitter fast på ubåtbasen i No One Lives Forever 2 og skal redde Magnus Armstrong, men jeg kommer meg ikke igjennom et par dører pga. jeg ikke finner en taperecorder. Jeg har lett i utallige walkthru's på nettet, men har ikke funnet noe ennå.... Hvis det er noen som kan gi meg teskje opplysninger her, så er jeg evig takknemmelig! Athelas Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hmm. Jeg lurer på om ikke den lå i skuffen i en av kahyttene. Husk at du kan åpne de under sengene også. Om du husker der du kom ned når brettet startet, mener jeg at det er i en av de kahyttene til venstre (Når du står med ryggen mot stigen du kom ned.) Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Husker ikke eksakt hvor jeg fant den, men jeg tror denne er random fra spill til spill, faktisk. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Husker ikke eksakt hvor jeg fant den, men jeg tror denne er random fra spill til spill, faktisk. Ja, det kan faktisk virke sånn ut ifra en del av walkthrough'ene... Men seriøst. Har lett i over én time til sammen, og er absolutt klar for å finne den nå. Anyone med andre forslag? Athelas Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 den, i liket med en del andre objekt i spillet, forandrer posisjon fra game til game, ... men uansett husk at du kan opne omtrent alt som er av skuffer og skap... Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Har funnet den den. Lå i én av lugarene, der den ikke lå før. Prøvde meg fram med litt reloading nå og da! Tusen takk for all hjelp. Athelas Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Truffet på noen man-crates enda? Jeg lo meg skjev og skakk første gang jeg så en Genialt spill. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Truffet på noen man-crates enda? Jeg lo meg skjev og skakk første gang jeg så en Genialt spill. Sier bare én ting: Tazer.... hehe Alt sammen er bare helt genialt. The Mime kings død.... Athelas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå