Creowks Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hei. Jeg trenger å vite hva dette order betyr. Dette ordet (i denne sammenhengen) er brukt en plass der de har "Customer Support". Jeg har sendt inn en "Support Ticket" til en bedrift, angående en sak. Jeg fikk tilbakemelding/svar på det jeg sendte inn, og nå står det: Status: Escalated (Altså om hvorvidt den er behandlet). Hva betyr dette i denne sammenheng? Takker for svar. Endret 23. september 2007 av Creowks Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Opptrappet Hvordan man skal tolke det i den sammenhengen vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Fylgje Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det vil si at de har eskalert saken din. Hvilket vil si at den er overflyttet til et høyere nivå, fordi de vil prioitere å få saken din ferdig så fort som mulig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Slike forespørsler skal tas i Oversettelsestråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg