cozmos Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) døgner 1 gang i uka, for å kunne snu døgnet siden jeg jobber natt. litt stress i begynnelsen men når man har gjort det i 1 år blir man vandt til det edit: skriveleif Endret 13. oktober 2007 av cozmos Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 som oftest døgner jeg bare på lan men det er noen ganger midt i uka jeg gjør det fordi: når kl først er halv 2 elns så blir det ekstra vanskelig å stå opp om morgenen vis jeg legger meg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Senest i går natt døgna jeg fant ut at iogmed klokka var halv fem så såg jeg ikke noe vits å å lege meg å sove så jeg fortsatte å spille WoW xD Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Blir helt speis jeg hvis jeg døgner :s Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Døgner av og til når jeg er på lan. Og hvis klokken begynner å bli sent så gidder jeg ikke å legge meg hvis jeg skal på skulen om noen timer. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvis jeg får under 2-3 timer søvn, har jeg funnet ut at jeg er mer våken morgenen etter hvis jeg lar være å sove. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Når jeg skyver døgnrytmen såpass at jeg våkner kl 16.30 som jeg gjorde i dag, så føler jeg at det er like så greit å døgne enn å måtte tvinge seg opp tidligere. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Halla balla har ikke sovet nå på snart 72 timer. Dette er sykt as har vært våken i ca 65timer nå. Jeg er kaos as. Skal rekke et tog klokka 7 i dag tidlig. Hvordan jeg skal ikke sovne der vet jeg ikke. Siden mange blir kibba på toget når de reiser og sover. Noen tibs? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har snudd døgnet helt, klarte ikke å sove nå, og ga opp rundt i halv 6 tiden fordi jeg skal opp klokken 10 og kan ikke forsove meg. Like greit å bare utsette søvnen så har jeg ekstra god tid. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Gjorde det seinest inatt.. Sitter på jobb nå med snart 24 timer uten søvn.. går faktisk ganske greit, er litt trøtt en ikke som jeg hadde forventet... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nei, jeg døgner ikke. Ser ikke poenget. Prøvde dog på klassetur til Polen, men jeg sov halvannen time eller noe slikt i 1-tiden, og så var jeg oppe resten av turen. Var jo et vrak når vi gikk rundt i leirene, så jeg gidder ikke det mer. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nei, bare når jeg er på lan, eller jeg sitter oppe og diskuterer med vennene mine ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg liker å sove bort dagen og være våken så lenge det er mørkt. Men pleier som regel å legge meg i sekstiden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Døgner noen ganger, er ikke så ofte, men det skjer nu.... Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 LAN kan vel ikke regnes som døgning, kan det? Er vel et spesielt tilfelle. Skal prøve å døgne nå når skolen begynner. Fylle iPoden med American Dad å sitte å se på det til 07-tia. Lettere sagt en gjort. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Gjør det nesten hver helg, sier jeg legger meg men ender opp med film på laptopen. Sitter på LAN akuratt nå så ender opp med å døgne her også. Ser ikke på det som kult men... Søvn er overvurdert Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Dro rett fra fest til skolen, anbefales ikke... Lenke til kommentar
Minus Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg prøvde å døgne hos en kompis, hadde vært våken i 23 eller noe, og så sovnet jeg. Etter det har jeg faktisk ikke prøvd. Er ganske greit å sove. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg døgner som oftest når jeg er på lan. Er alltid like moro å møte opp utenfor en dagligvarebutikk akkurat når de åpner for å kjøpe mat. Utenom lan skjer det sjelden, og iallfall ikke i vanlig ukedag. Da er det i helg/ferie mens jeg gamer med venner. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Blir vel mest på Lan det ja.. HW lan f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå