Jennifer Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hva er så utrolig med det?Selv så har jeg vært våken fra søndag morgen til torsdag kveld/natt til fredag tidligere. Og jeg kjenner folk som har holdt det gående lenger. Apropos så vurderer jeg å døgne i natt... heroes kommer jo 9567612[/snapback] Huh?, er ikke noe vanskelig det da , så lenge du holder deg opptatt er det ikke noe problem og holde seg våken 9567610[/snapback] Kan dere med hånden på hjertet si at dere klarer å være våkne i 4 døgn uten å ha sovnet i et halv sekund en gang.. ? (ellers så erre ikke døgning) nei.. tenkte meg det! gud ser dere at dere juger! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 døgner bare i slutten av ferier når døgnrytmen har sklidd ut. 9567615[/snapback] samme her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kan dere med hånden på hjertet si at dere klarer å være våkne i 4 døgn uten å ha sovnet i et halv sekund en gang.. ? (ellers så erre ikke døgning) nei.. tenkte meg det! gud ser dere at dere juger! 9567802[/snapback] Ja det kan jeg! Men på torsdagskvelden i 12tiden da så kollapsa jeg da Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er vel bare å skaffe seg en unge så døgner man ufrivillig de neste årene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Skal legges til at jeg hadde god grunn til å holde meg våken uten at jeg vil gå inn på det nå. Og jeg vet ikke om jeg hadde klart å gjenta det nå. Men jeg har gjort det før Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det blir nok døgning nå, for å komme inn i en noenlunde OK døgnrytme. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Døgner noen ganger midt i uka, sjeldent, men jaja. Lenke til kommentar
Madock Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg pleier normalt ikke klare å døgne, tilogmed ikke på LAN, jeg pleier alltid være førstemann som sovner, hehe... Dessuten er jeg trøtt allerede, men jeg har en oppgave som jeg må bli ferdig med til i morgen som jeg mest sannsynlig må jobbe en del med i natt.. Er det noen av dere "døgnerne" som har noen råd å komme med som gjør det lettere å holde seg oppe? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Døgner aldri! Utenom på LAN da.. Hva er vitsen? er jo jævla digg å sove <3 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Enig, søvn er sweet skulle ønske man kunne være ved en slags bevissthet, så man kunne nytt søvnen Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hva er vitsen? er jo jævla digg å sove <3 9589822[/snapback] Haha, det er det er det jeg merket også. Eneste grunnen til å døgne, det er for å døgne. Er aldri verdt det. =D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg pleier normalt ikke klare å døgne, tilogmed ikke på LAN, jeg pleier alltid være førstemann som sovner, hehe... Dessuten er jeg trøtt allerede, men jeg har en oppgave som jeg må bli ferdig med til i morgen som jeg mest sannsynlig må jobbe en del med i natt.. Er det noen av dere "døgnerne" som har noen råd å komme med som gjør det lettere å holde seg oppe? 9589808[/snapback] Kaffe og salt mat bruker å hjelpe veldig bra. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Men det lille minuttet/de få sekundene man legger seg etter å ha døgna er så sykt digge! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 døgner alltid på lan og sleepovers.. =) Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Døgna 2 døgn på rad nå på øvelse, gikk fint det, kroppen er rimelig gjørme nå da P Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Huh?, er ikke noe vanskelig det da , så lenge du holder deg opptatt er det ikke noe problem og holde seg våken 9567610[/snapback] Kan dere med hånden på hjertet si at dere klarer å være våkne i 4 døgn uten å ha sovnet i et halv sekund en gang.. ? (ellers så erre ikke døgning) nei.. tenkte meg det! gud ser dere at dere juger! 9567802[/snapback] Ja, kan med hånden på hjertet si at jeg klarer det... Kom på Polar Party (LAN i stokke i ferien) og se selv! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Aldri døgnet.. kanskje litt i sommer, men ikke mye Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hva er vitsen? er jo jævla digg å sove <3 9589822[/snapback] Haha, det er det er det jeg merket også. Eneste grunnen til å døgne, det er for å døgne. Er aldri verdt det. =D 9589876[/snapback] Ingenting er som å gå og legge seg etter en laaang og hard skoledag Bare hue treffer den myke puta, du har en varm dyne og ligger å hører på at det regner som faen ute, damn chill ass.. Før var det sånn "åh jeg er skikkelig kul, får mye respekt av å legge meg 2300", men etter at jeg oppdaget at det er mega digg å sove og være helt uthvilt så blir det å legge seg i 2100-2200 tia Fatter ikke at folk gidder å være så jævla lenge oppe, man oppnår jo ikke mer enn å være sliten på skolen/jobben selvom det kanskje ikke føles sånn. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 wtf er vitsen med å døgne? Døgner jeg, ender det jo bare med at jeg sover bort neste dag alikevel. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 I morgen blir det døgning tror jeg, hvertfall nærme døgning. Skal ha lan Men til vanlig døgner jeg nesten aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå