dotten☻ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Døgner som regel på lan ja, men går aldri over to døgn fordi da går det fort ut over den psykiske helsen. Folk som Setter verdensrekorder i å være lenge oppe ødelegger livet sitt, det er velding stor påkjenning for hjernen å være lenge oppe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det er i grunn ikke så vanskelig å døgne. Tror det går en del på viljestyrke. Jeg har klart å døgne 3 dager uten medikamenter eller cola / red bull. Det er hardt den siste dagen, men det er ikke umulig eller skikkelig vanskelig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg døgner ikke veldig ofte. Og hvis jeg gjør det så er det fordi jeg ikke orker å gå og legge meg Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Jeg våkner alltid igjen når det blir morgen, så hvis jeg klarer å overleve natta, er det ikke noe problem å klare seg til kvelden igjen heller. Men da blir jeg bare dobbelt så trøtt til kvelden. Endret 24. september 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg døgner av og til på speiderturer og andre sosiale overnattingsturer. Dersom jeg ikke gidder å pusse tennene, gidder jeg ikke å sove. Da er det like greit å være våken, så slipper jeg i alle fall den ekle smaken i kjeften om morgenen. Ekleste smaken som finnes. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg døgner bare hvis jeg må snu på døgnrytmen. Og være trøtt er en av de jævligste følelsene jeg veit om. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Døgner bare når det er lan, ellers døgner jeg ikke, men er noen ganger oppe veldig seint i helgene.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Døgner kun på lan jeg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg døgner bare hvis jeg må snu på døgnrytmen. Og være trøtt er en av de jævligste følelsene jeg veit om. 9564695[/snapback] Å være trøtt er jo herlig, men å være trøtt og ukomfortabel blir noe helt annet Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har døgnet ved noen anledninger ja. De første gangene var det vel som fjortis og det var tøft å være lenge oppe på lan. Også ble det vel noen ganger under øvelse i militæret. Men ser egentlig ikke poenget med å døgne med mindre man har en god grunn som å feks. snu døgnet. Etter for mange døgn oppe så begynner man å fucke hodet ganske radikalt, det er en grunn til at man blir trøtt. Kroppen sier i fra at det kanskje er på tide å legge seg. Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bruker å døgne ganske ofte. Mange gang døgner jeg for så å dra på skolen. Noen gang døgner jeg også to døgn på rad midt i uka. 9553664[/snapback] To døgn på rad? Kødder du med meg?? Det er jo umenneskelig. Jeg må kjempe for å klare et.. 9557844[/snapback] Da er du teoretisk sett en pingle. Dorthe Skappel klarte 50 timer, altså to døgn og to timer. Jeg klarer hårfint 3 døgn. Det er på måte en rus, begynner å få halliser. 9559174[/snapback] hahah, da må jeg nok bare innse at jeg er ei pingle. Jeg har aldri prøvd å døgne mer enn et døgn, men sett i forhold til hvor jævelig jeg føler meg da, så tør jeg ikke tenke på hvordan det er etter to. For ikke å snakke om 3.. Kan ikke være sunt Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Døgner av og til på lan og på overnattings fester, viss eg ikke "pass out".. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg døgner bare hvis jeg må snu på døgnrytmen. Og være trøtt er en av de jævligste følelsene jeg veit om. 9564695[/snapback] Jepp, å snu døgnrytmen er sånne små justeringer som er helt nødvendig en gang i blant. Ting sklir gjerne litt ut.... Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det som holdt meg våken på lan [4 døgn] var å ta en tur ned til sentrum også spise en kebab ellerno. Var i påsken, så det var ganske kaldt ute. Gikk hjem med en kompis tidlig på morgningen da det snødde og fortsatt var mørkt ute. Gode minner. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Rekorden min er vel å hoppe over to netter, og så ikke legge seg før til kvelden igjen... Altså drøyt 60 timer med våkenhet. 9559221[/snapback] Glemte å legge til en ting... Jeg var ute og øvelseskjørte etterpå... Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det som holdt meg våken på lan [4 døgn] var å ta en tur ned til sentrum også spise en kebab ellerno Bull**** Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det som holdt meg våken på lan [4 døgn] var å ta en tur ned til sentrum også spise en kebab ellerno Bull**** 9567577[/snapback] Huh?, er ikke noe vanskelig det da , så lenge du holder deg opptatt er det ikke noe problem og holde seg våken Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det som holdt meg våken på lan [4 døgn] var å ta en tur ned til sentrum også spise en kebab ellerno Bull**** 9567577[/snapback] Hva er så utrolig med det? Selv så har jeg vært våken fra søndag morgen til torsdag kveld/natt til fredag tidligere. Og jeg kjenner folk som har holdt det gående lenger. Apropos så vurderer jeg å døgne i natt... heroes kommer jo Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 døgner bare i slutten av ferier når døgnrytmen har sklidd ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå