Beaumont Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Å døgne er vel mest psykisk syntes jeg. Har greid meg 4 dager uten cola og kaffe. Fikk ikke halliser eller noe.. Hadde faktisk litt problem med å sovne når jeg bestemte meg for å legge meg. Etter det har jeg roa ned litt. Fikk kjeft av legen osv. Satt oppe ganske lenge med BioShock, men døgna ikke. Liker ikke følelsen du får utpå morningen. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg døgner vel et par-tre ganger i året, hvis det er noe spesielt eller noe. Hender seg jeg døgner hvis jeg blir sittende oppe for lenge før neste skoledag. Null søvn funker bedre for meg enn to timer søvn. 9559416[/snapback] Second that Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Døgner bare noen få ganger på LAN... Ser egentlig ikke poenget i det. Ikke morro å være trøtt... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hele tiden. Ufrivillig Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Klarer ikke døgne jeg, sovner alt for lett Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg døgner vel et par-tre ganger i året, hvis det er noe spesielt eller noe. Hender seg jeg døgner hvis jeg blir sittende oppe for lenge før neste skoledag. Null søvn funker bedre for meg enn to timer søvn. 9559416[/snapback] Jepp, hvis jeg finner ut at jeg ikke får sovet mer enn 2-3 timer i alle fall, er det like greit å døgne. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sov 9 timer på 3 døgn sist uke, fikk ikke sove :/ Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Studerer og jobber, så det er meget sjelden døgning har innpass i timeplanen min... Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Døgner på Lan Siste kveld før skolen i ferier pga føkked døgnrytme Thats it! Blir alltid kvalm hvis jeg ikke har sovi på en natt Ikke trøtt, men kvalm. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Når jeg døgner, noe som skjer en 3-5 ganger i året, er jeg enten på LAN eller leser. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sover aldri jeg, bare runker, hele dagen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg døgner om jeg har mye å gjøre, ikke får sove eller om det er andre grunner til at jeg bør være oppe. (Besøk o.l) Skal døgne i natt da. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Da er du teoretisk sett en pingle. 9559174[/snapback] Tullball. Døgner støtt og stadig, og jeg angrer hver bidige gang. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 døgner svært sjeldent. 2 døgn på rad er imponerende sånn uten å bli trøtt. lider du av hyperaktivitet? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sjeldent, har som regel en vettug grunn for det. Ellers er jeg våken og sover som jeg vil, så har ingen døgnrytme Har også holdt sovelogg siden november i fjor: http://haxx.no/sleep/ (veldig simpel logg, har ikke orka å lage noe avanserte greier enda) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Døgner ofte jeg, akkurat nå holder jeg på med lekser Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 jeg døgner når jeg skal snu døgnet .. aldri ellers. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kroppen din trenger minimum 6-9 timer søvn pr. natt. Det du gjør når du døgner, er å ødelegge den biologiske klokka, innad kroppen. Og du fucker med alle de generelle prosessene. Hva er vitsen? Hva er poenget? Underholdning? Langt ifra. Du får starte med trening, et rikt kostholdo og normal søvn. Så skal du få se, at du får ha sex klokka fire om natta. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Blir noen ganger i året når jeg er på LAN, eller har filmkvelder med venner/dama. Eller når jeg tar 2-3 skift på jobben etter hverandre 16+ timer på jobb er bare kos Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg døgner alt for mye, særlig på skoledager. Er jeg ikke i seng før 4, er det ikke mye vits i å sove. Så blir det en dag som utvikler seg til å bli jævlig og så holder jeg ut og plutselig er det tid for å legge seg, så får jeg ikke sove, så baller det på seg. Meste jeg døgna var 3,5 døgn i strekk Ellers er døgning + fest en god kombinasjon Men døgner nok alt for mye ja. Sannsynligvis ikke sunt i lange baner. Skulle jeg ønske jeg tålte kaffe, da kunne jeg sovet mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå