Angel15 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei! folkens , jeg døgner kun enkelte ganger for å få orden på soverytmen min , etter lange netter med lekser, blir rutinen ødelagt, 1 natt md døgning fikser som oftest det går i 10.klasse 1 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Hender jeg gjør det for å fikse døgnrytmen min. Ellers er det ganske sjeldent. Gammel tråd da. Edit: LEIF LEIF LEIF :< Endret 8. november 2010 av Lednar Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg døgner nå fordi jeg har jobbet natt hele uka man-fredag DERFOR holder jeg det gående til kl 22-23 i kveld for å våkne til normal tid i morra ! Døgne er greit å gjøre hvis man skal fikse på døgnrytmen. Ikke søren om jeg legger meg nå og står opp 16:30 på en fredags kveld as. 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Dersom jeg gjør det er det fordi jeg ikke er trøtt eller fordi det er LAN el. Aldri i skoleuka. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Døgne er greit å gjøre hvis man skal fikse på døgnrytmen. Ikke søren om jeg legger meg nå og står opp 16:30 på en fredags kveld as. Hva er så dumt med å våkne opp kl 16.30 på en fredagskveld? Da er man full av energi til kvelden . 2 Lenke til kommentar
ParkourLove Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hva er vitsen å døgne om du sitter inne alene? Om du absolutt VIL holde deg våken, stikk ut en tur - Skaff noen venner og lag noe faenskap. Ring-På-Spring er alltid en slager midt på natten. Finn på noe med venner, ellers er det ikke vitsen i å døgne! :] Lenke til kommentar
LuigiSteam Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 tror virkelig ikke på noen av dere som sier at dere har døgna i tre døgn og oppover.. det er så og si teknisk umulig. hvis du ikke har en antisovesykdom En mann har døgnet i 11 døgn Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) tror virkelig ikke på noen av dere som sier at dere har døgna i tre døgn og oppover.. det er så og si teknisk umulig. hvis du ikke har en antisovesykdom En mann har døgnet i 11 døgn Jeg har vært våken lengre enn det. (og fått psykoser, sleep deprivation..) Det var for lite søvn, derfor ejg fikk psykoser, altså. Men det var med rusmidler inkludert i bildet. Det er alltid koselig når man hører ting som ikke eksisterer, og er helt sikker på at postmannen er en spion. Og naboene er plantet der fra CIA, for å ta deg. Den rekorden du snakker om er satt under overvåkete omgivelser. Ingen rusmidler, altså. What's your point? Endret 19. august 2012 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hva er vitsen å døgne om du sitter inne alene? Om du absolutt VIL holde deg våken, stikk ut en tur - Skaff noen venner og lag noe faenskap. Ring-På-Spring er alltid en slager midt på natten. Finn på noe med venner, ellers er det ikke vitsen i å døgne! :] Klart det er. Studering, gaming, programmering og lignende er alle gode grunner til å døgne. Evt. når du er ekstremt deprimert og prøver å holde deg selv fra søvn i et håp om at du til slutt dør. Den eneste gangen jeg døgner med venner, er på LAN, og da ender det stort sett opp med at jeg sitter alene og spiller et eller annet singleplayer-spill, siden vennene mine har sovnet. tror virkelig ikke på noen av dere som sier at dere har døgna i tre døgn og oppover.. det er så og si teknisk umulig. hvis du ikke har en antisovesykdom Jeg har holdt meg våken i 80 timer på det meste, altså litt over tre døgn. Dette har jeg gjort tre ganger. En gang på ungdomsskolen da vi hadde overnatting på skolen (ingen sov, og jeg sov ikke natta før eller natta etterpå heller), da jeg var blåruss, og da jeg var rødruss. Ellers holder jeg meg egentlig til 36-40 timer. Da får jeg døgnrytmen på glid igjen. Lenke til kommentar
2DG Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Sjelden. Bare når det er LAN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Døgna faktisk to ganger denne uka. Svært ufrivillig vel og merke. Lenke til kommentar
hun Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Døgner nå og da for å kjenne at jeg lever Lenke til kommentar
LuigiSteam Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 tror virkelig ikke på noen av dere som sier at dere har døgna i tre døgn og oppover.. det er så og si teknisk umulig. hvis du ikke har en antisovesykdom En mann har døgnet i 11 døgn Jeg har vært våken lengre enn det. (og fått psykoser, sleep deprivation..) Det var for lite søvn, derfor ejg fikk psykoser, altså. Men det var med rusmidler inkludert i bildet. Det er alltid koselig når man hører ting som ikke eksisterer, og er helt sikker på at postmannen er en spion. Og naboene er plantet der fra CIA, for å ta deg. Den rekorden du snakker om er satt under overvåkete omgivelser. Ingen rusmidler, altså. What's your point? Aner Ingenting om hva som skjedde eller noe, vet bare at han faktisk har verdensrekorden for døgning i 11 Døgn. Så du har nok slått han. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Men det er uten rusmidler. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) "Døgner" en hel del når jeg jobber nattevakt 23:00-07:00/08:00. Endret 13. oktober 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 De som sier det er bortimot umulig å døgne i 3 døgn, har faen meg ikke opplevd The Gathering treffet i vikingskipet hver påske! Døgner alle dagene der, med stort inntak av koffein såklart, men aldri opplevd noe problemer med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå