Gå til innhold

Døgner du noen gang?

Coraxx

Anbefalte innlegg

Døgning er å være våken i minst 24 timer. :)

Alt annet er hykleri.

EDIT: Apropos det å være litt trøtt:

sangen ble plutselig hysterisk morsom. :!:

EDIT2: Det er i grunn imponerende at forumet har hatt ~700 aktive brukere gjennom natten.

Endret av Emomilol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Newborn Mammals Don't Sleep for a Month

[...] the discovery that newborn dolphins and killer whales can forego sleep for their entire first month.

For dolphins and killer whales, evolution apparently has determined that sleep must take a back seat to survival.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cornishman Tony Wright has stayed awake for 11 days and nights to find out the effect sleep deprivation had on his brain.

After five days he recorded in his online diary visions of "giggling dancing pixies and elves" [...]

"For example if you build in a diet similar to our ancestors, will our brain work in a different way, does it mean we can have less sleep?"

"Dolphins sleep on one side of the brain, but human organs are not designed that way."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Stilig! :D

Lenke til kommentar

Lengste jeg har døgnet er nesten 3 dager på et stort lan-party. Aldri mer! Det var som om jeg var ruset.

Jeg greide ikke oppfatte noen lyder nesten, når folk snakket til meg så svarte jeg bare med noe vas og

alt gikk i slow motion. Vær gang jeg skulle sitte og skrive på pcen så datt hodet sakte nedover mot tastaturet, så gikk mye i spilling for å holde meg våken. Dette var forøvrig i mine fjortisdager ;)

Endret av Fox9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

søve rutinen min er helt på tryne de siste dagene,

jeg våkner kl 1500 og er våken til morran dagen etter kl 0700, da sover jeg og våkner 1600 og er våken til 0800. nå har det blitt så jævli at jeg søver 1200 og våkner om kvelden.

Men jeg døgner ikke :)

Lenke til kommentar

Døgning på lan må til, men bruker som oftest å sove litt slik at jeg slipper å være så slapp å dårlig.

jeg blir og veldig fort syk om jeg døgner..

men hender veldig ofte at jeg i helgene er våken til 8-9 tiden på mårrakvisten..

man kan jo ikke dra ifra en fest før alle andre er dratt x)

Lenke til kommentar

Man trenger jo ikke å døgne får å komme inn i riktig døgnrytme igjen. Man kan legge seg sent som vanlig, men stå opp tidligere. For eksempel, hvis en i en ferie er vant med å legge seg 4-5 og står opp rundt 2-3 kan man en dag når skolen nærmer seg legge seg klokken 5, men står opp halv elleve for eksempel. :)

Lenke til kommentar
Man trenger jo ikke å døgne får å komme inn i riktig døgnrytme igjen. Man kan legge seg sent som vanlig, men stå opp tidligere. For eksempel, hvis en i en ferie er vant med å legge seg 4-5 og står opp rundt 2-3 kan man en dag når skolen nærmer seg legge seg klokken 5, men står opp halv elleve for eksempel. :)

Funker sikkert for noen men ikke for meg. For jeg er trøtt helt til på kvelden og da våkner jeg til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...