Emomilol Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Døgning er å være våken i minst 24 timer. Alt annet er hykleri. EDIT: Apropos det å være litt trøtt: sangen ble plutselig hysterisk morsom. :!:EDIT2: Det er i grunn imponerende at forumet har hatt ~700 aktive brukere gjennom natten. Endret 29. desember 2007 av Emomilol Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Haha, jeg fikk latterkrampe av å lese innlegget ditt.. Det skal også nevnes at det var en meget snål gutt. hrhrhrhr Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Døgner vel egentlig aldri, bare sitter oppe til 6-7 og sover halve dagen^^ Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Da kan jeg si deg at du legger deg samtidig med innbyggerene i Calgary i Canada; der er nemlig klokken 22:30 akkurat nå. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Da kan jeg si deg at du legger deg samtidig med innbyggerene i Calgary i Canada; der er nemlig klokken 22:30 akkurat nå. Nais. God natt Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hender noen ganger ja. Da blir det for det meste spilling, film osv:) Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Newborn Mammals Don't Sleep for a Month [...] the discovery that newborn dolphins and killer whales can forego sleep for their entire first month. For dolphins and killer whales, evolution apparently has determined that sleep must take a back seat to survival. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Cornishman Tony Wright has stayed awake for 11 days and nights to find out the effect sleep deprivation had on his brain. After five days he recorded in his online diary visions of "giggling dancing pixies and elves" [...] "For example if you build in a diet similar to our ancestors, will our brain work in a different way, does it mean we can have less sleep?" "Dolphins sleep on one side of the brain, but human organs are not designed that way." ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Stilig! Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 har døgna nett nå.. eller har att et par timer.. er på lan så.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Å være trøtt er noe av det aller værste jeg veit om. Jeg får vondt i hele kroppen om jeg går uten søvn i mer enn 16 timer om gangen. Jeg døgner kun når jeg må tvinge meg selv til å skifte døgnrytme. Søvn <3. 1 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg har offisielt døgnet i 27,5 timer nå.... siden 10 i går morres... Lenke til kommentar
DHM Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Og da stod jeg opp, mye tidligere enn vanlig siden jeg ble vekka av telefonen Lenke til kommentar
jahas Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 jaja, ingen ting er som å våkne utvilt og klar for en ny dag Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Lengste jeg har døgnet er nesten 3 dager på et stort lan-party. Aldri mer! Det var som om jeg var ruset. Jeg greide ikke oppfatte noen lyder nesten, når folk snakket til meg så svarte jeg bare med noe vas og alt gikk i slow motion. Vær gang jeg skulle sitte og skrive på pcen så datt hodet sakte nedover mot tastaturet, så gikk mye i spilling for å holde meg våken. Dette var forøvrig i mine fjortisdager Endret 29. desember 2007 av Fox9 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Tror jeg har vært opp ett helt døgn maks to ganger i løpet av livet. Er dessverre en av de som trenger utrolig mye søvn. Endret 29. desember 2007 av Computerwelt Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Jeg døgnet på seek'n find Endret 29. desember 2007 av Stangern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 søve rutinen min er helt på tryne de siste dagene, jeg våkner kl 1500 og er våken til morran dagen etter kl 0700, da sover jeg og våkner 1600 og er våken til 0800. nå har det blitt så jævli at jeg søver 1200 og våkner om kvelden. Men jeg døgner ikke Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Døgning på lan må til, men bruker som oftest å sove litt slik at jeg slipper å være så slapp å dårlig. jeg blir og veldig fort syk om jeg døgner.. men hender veldig ofte at jeg i helgene er våken til 8-9 tiden på mårrakvisten.. man kan jo ikke dra ifra en fest før alle andre er dratt x) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Døgninga funker den. Klokka 15:00 idag hadde jeg vært oppe i et helt døgn, og jeg begynner vel å bli rimelig trøtt nå. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Man trenger jo ikke å døgne får å komme inn i riktig døgnrytme igjen. Man kan legge seg sent som vanlig, men stå opp tidligere. For eksempel, hvis en i en ferie er vant med å legge seg 4-5 og står opp rundt 2-3 kan man en dag når skolen nærmer seg legge seg klokken 5, men står opp halv elleve for eksempel. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Man trenger jo ikke å døgne får å komme inn i riktig døgnrytme igjen. Man kan legge seg sent som vanlig, men stå opp tidligere. For eksempel, hvis en i en ferie er vant med å legge seg 4-5 og står opp rundt 2-3 kan man en dag når skolen nærmer seg legge seg klokken 5, men står opp halv elleve for eksempel. Funker sikkert for noen men ikke for meg. For jeg er trøtt helt til på kvelden og da våkner jeg til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå