Gå til innhold

Døgner du noen gang?

Coraxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger meg på døgnebølgen. Skal ikke noe idag uansett. Dette er forresten 6 dagen på rad at jeg er oppe til etter 6. Legger meg vel ikke før 8-tiden. Så våkner jeg rundt 5. Har ikke sett sola på lenge! Faen som en USA-tur kan ødelegge! :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg døgner altfor mye egentlig, forrige år når jeg bodde på hybel ble det nesten for mye. Jeg var våken til skolen begynte, la meg når jeg kom hjem ifra skolen sov til klokken 20.00ish sånn ca. Og slik gikk det i en "ond" sirkel helt til det ble sommer ferie. Det eneste positive med det var at jeg kom meg på skolen! : )

Nå i jula har jeg døgna hele tiden så å si.

Lenke til kommentar

Døgning er digg synes jeg! Er en enstøing jeg. Deilig at det ikke er så mye folk ute. Og da slipper jeg det maset; "Åh, nå må du komme deg ut i det fine solskinnet!" Hah, ser ikke noe solskinn!

Pr. definisjon er vel døgning å være våken over 24 timer? Døgning brukes jo nå for å beskrive at man lever litt omvendt av døgnet. Hva definerer dere døgning som? Være våken sent, eller et helt døgn? Når føler du at du har døgnet? Når du er våken når alle i familien har lagt seg?

Edit: Slike spørsmål er vel ett resultat av å være litt trøtt?

Endret av Gambler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...