Emberley Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Snur døgnet totalt hver helg. Opp klokken 5 på fredagen, legger meg 6-7 på lørdags morgen, sover til 3-ish, våken til 6-7 sover til 2-3 og prøver og legge meg tidlig for skolen. Men mandag har vi bare kjedlige fag deriblant elektroteknikk og mekanisk. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Vurderte å døgne i kveld, men ble litt for trøtt. God natt. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Gir opp i 7-tida hvis jeg prøver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 jeg legger meg alltid før kl 12 Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Døgna før ja, gøy d x) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hele tiden. Blitt en vanesak nå. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ferien er det vel hver dag.. som nå idag Venter egentlig på at 1 film skal lastes ned.. 1 time igjen! Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tja, hvile kan en gjøre når en er død ... Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ikke sovnet enda så.... Men det hender i alle fall sjeldent. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Blir tvunget døgning i dag, får ikke sove... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Døgner ofte fordi jeg ikke ser poenget i å anstrenge meg for å sove. Døgner ofte annenhver dag i ferier for eksempel. Har kanskje 10 våkedøgn i desember alene. I natt må jeg neste anstrenge meg litt for å sove fordi jeg har ting jeg skal gjøre i morgen. Jeg kan gjerne døgne to netter i strekk, det er ikke et problem. Så lenge det ikke er påvist skader ved lite søvn, så ser jeg ikke problemet i det hele tatt. Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hva er så utrolig med det?Selv så har jeg vært våken fra søndag morgen til torsdag kveld/natt til fredag tidligere. Og jeg kjenner folk som har holdt det gående lenger. "Hvis det går fort i svingene" er det np da. En bekjent var våken 24/7 (altså 1 uke) i strekk. Han var ikke god etterpå, så helt jævli ut og har sikkert fått senskader. Endret 28. desember 2007 av empatiy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Jeg har hørt at hjernen begynnere å degenere seg selv etter fem strake våkedøgn. Prosessen har ikke tilbakevirkningskraft. Spørsmålet er om det er like ufarlig som feber eller om det er av en litt verre sort. Jeg la meg forøvrig aldri i natt. Jaja. Endret 28. desember 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) det du mener er at feber er direkte farlig? Er jo farlig hvis den stiger opp mot 40+, men å døgne i 7 dager (uavhengig av div. hjelpemidler) kan umulig være av den sunnere sort. Og hjernen degenererer ikke seg selv ved feber-attack..(?) Endret 28. desember 2007 av empatiy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hjernen dreper sine egne celler når man har feber, jo. Og de kommer ikke tilbake igjen. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Døgner atm, ikke fordi det er moro, for det er det ikke. Men har snudd døgnet så jævlig nå og dette er letteste måten å snu tilbake Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Skal prøve og døgne i natt faktisk har fuck det litt til nå, legger meg i 6 tia på morgenen og står opp i 2 tia på dagen. Må få det fiksa nå, prøvde å stå opp i 10 tia i dag men slo bare av alarmen. Har aldri døgna før og alle gangene jeg har prøvd har det bare gått til helvette, noen råd? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Drikke store mengder sukkervann når øynene begynner å bli tunge. Det er det eneste som funker, utenom en veldig kald dusj, men det er ikke like behagelig. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Drikke store mengder sukkervann når øynene begynner å bli tunge. Det er det eneste som funker, utenom en veldig kald dusj, men det er ikke like behagelig. Ja får vel benytte meg av begge deler. takker Tok opp 5 timer med mythbuster i går som jeg skal se i natt så håper det hjelper litt å, har jeg bare greid meg gjennom natta går det greit. Mye enklere og være våken mens andre i huset er det å. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg ser ingen grunn til å fikse på døgnrytmen før nyttårsaften, den blir jo ødelagt da ^^ Jeg døgner når jeg ikke er for trøtt, og ikke vil sove. Rett og slett fordi det er morsommere å sitte oppe enn å sove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå