Gjest Sjenert Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei Som alle vet så beskytter kondom mot graviditet og sykdommer men kan man få kjønnsykdommer med å slikke en kvinne der nede? Grunnen at jeg spør er jeg er nokså fiksert på å slikke kvinner der nede og elsker det rett og slett. Takk på forhånd Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) EDIT: Endret 3. januar 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Akkurat. Kult å høre at det er flere enn meg selv med samme interesse! F.eks. kan Herpes, som er en vanlig kjønnssykdom, smittes via munnsex. Så du bør nok enten ha deg en fast partner, eller ha deg et fast, utro kvinnfolk her, ja. Håper det hjelper - god helg! Men ikke med munnsex, kanskje? 9553599[/snapback] Kan han få herpes hvis han har ett sår rundt munnen? Hvis man ikke har det, så er det ingen fare? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 chlamydia kan visstnok smitte via oralsex. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Skal vel holde at slimhinner kommer i kontakt med slimhinner, sett at en av de er smittet. Kan godt hende jeg tar feil her... Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 skaff deg en rull plastfolie. Riv av et stykke og bruk det som "mellomlegg" når du slikker. Burde gjøre susen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 skaff deg en rull plastfolie. Riv av et stykke og bruk det som "mellomlegg" når du slikker. Burde gjøre susen 9554171[/snapback] Det blir vel det neste som kommer. "Tungekondomen! Nå med ekstra smak!" Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hehe, blir vel mer en ansiktskondom. Litt i samme stil som slike man bruker når man skal gi munn til munn og er litt nervøs for sykdomer Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hehe, blir vel mer en ansiktskondom. Litt i samme stil som slike man bruker når man skal gi munn til munn og er litt nervøs for sykdomer 9554252[/snapback] Hehe, er det mange som tar seg tid til og pakke fram den lille plastik filten når det ligger ett livløst menneske foran? Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Mitt liv er verdt mer enn ditt, så er jeg redd for at du gir meg potensielt dødbringene sykdommer så får du klare deg selv i de få sekundene det tar å få den frem Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Mitt liv er verdt mer enn ditt, så er jeg redd for at du gir meg potensielt dødbringene sykdommer så får du klare deg selv i de få sekundene det tar å få den frem 9554291[/snapback] Med den instillingen der kommer du langt her i livet Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, men han som ligger på bakken kan slite men fra spøk til alvor. Hvorfor skulle jeg bytte potensielt 30-40 år av mitt liv for at en vilt fremmed skulle leve i potensielt 10 år til? Jeg har faktisk den plasttingen på nøkkelknippet, så den er uansett fremme før jeg kommer bort til deg om du ligger livløs på bakken. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, men han som ligger på bakken kan slite men fra spøk til alvor. Hvorfor skulle jeg bytte potensielt 30-40 år av mitt liv for at en vilt fremmed skulle leve i potensielt 10 år til? Jeg har faktisk den plasttingen på nøkkelknippet, så den er uansett fremme før jeg kommer bort til deg om du ligger livløs på bakken. 9554337[/snapback] Jaja, er glad min helse er god Da har vi dratt strikken langt nokk, tilbake til slikinga Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Viruset kan bli liggende i spyttet ditt, men nei, du vil ikke bli smittet selv. Derimot om du har munnsex med noen annen etterpå kan de risikere å pådra seg den eventuelle kjønnssykdommen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Mitt liv er verdt mer enn ditt, så er jeg redd for at du gir meg potensielt dødbringene sykdommer så får du klare deg selv i de få sekundene det tar å få den frem 9554291[/snapback] Hvilke dødbringende sykdommer kan egentlig smitte fra munn til munn? Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Mitt liv er verdt mer enn ditt, så er jeg redd for at du gir meg potensielt dødbringene sykdommer så får du klare deg selv i de få sekundene det tar å få den frem 9554291[/snapback] Hvilke dødbringende sykdommer kan egentlig smitte fra munn til munn? 9587339[/snapback] ebola EDIT: men jeg tenkte egentlig på ting som dreper om feks 10 år da. Aids (om både jeg og han andre har sår i munnen, eller om blod fra en ulykke kommer inn i riften jeg har i leppe elns. Endret 27. september 2007 av noob11 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) EDIT: men jeg tenkte egentlig på ting som dreper om feks 10 år da. Aids (om både jeg og han andre har sår i munnen, eller om blod fra en ulykke kommer inn i riften jeg har i leppe elns. 9587466[/snapback] Nå lager du ekstremt kunstige settinger for å ro deg unna en tøffing-uttalelse.Du skal vite at munn til munn kontakt er veldig veldig veldig ufarlig. Endret 27. september 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 EDIT: men jeg tenkte egentlig på ting som dreper om feks 10 år da. Aids (om både jeg og han andre har sår i munnen, eller om blod fra en ulykke kommer inn i riften jeg har i leppe elns. 9587466[/snapback] Nå lager du ekstremt kunstige settinger for å ro deg unna en tøffing-uttalelse.Du skal vite at munn til munn kontakt er veldig veldig veldig ufarlig. 9587601[/snapback] Ja, munn til munn er veldig ufarlig som regel. Nå øker ofte risikoen når det er snakk om ulykker da det langt oftere er kutt/blod med i bildet. Men, uansett hvor liten risikoen er så er det tryggere å bruke en slik 'lapp' du legger over munnen, og når det ikke medfører ekstra tid å bruke det så er det klart en fordel å faktisk bruke det. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) EDIT: Endret 3. januar 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
MRN Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Herpes smitter via munnsex, men hvilken vei? Alle? Hun suger deg - it's done? Du slikker henne - it's done? Dere kliner - it's done? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg