Lilac1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Da jeg installerte de nyeste driverne til satakontrollen på nforce 650 chipset H/K'et mitt, kom både primær harddisk og dvdrom opp som "Removable devices" på kommandolinjen. Jeg synes det er litt plagsomt med noe som tilsvarer en self-destruct knapp på skrivebordet, så jeg lurte på om det er noen ytelsesfordeler ved å oppdatere disse driverene? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hmm.... dette forumet...altså; «hardware/lagringmedier» er greit nok, men slik du spør, er det Win, OSX, Linux, Solaris, BeOS, eller annet det dreier seg om? P.S. Dette er en innskytelse i hovedtråden for påhjelpe eventuelle svar. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er det "Safely Remove Hardware" ikon du mener? Og da i System Tray, kommandolinje er noe helt annet. Det har vel alltid vært slik med nVidia drivere for alle deres chipset. Det er ikke i nærheten av å være noe 'self destruct'. SATA er definert som hot-swap, men systemdisker kan ikke kobles fra der. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Vista. Med kommandolinje, mener jeg verktøylinje. Både primær harddisk og dvd-rom blir lagt til i gruppen removable devices, samme som om jeg skulle koblet til en mp3spiller. Og stoppknappen for primær harddisk står der den. Et tilleggsspørsmål bare, gjorde en clean install med vista for litt siden, og har vært litt plaget med merkelige systemheng. Diskeeper ga meg dette resultatet: Er dette (de rosa strekene) noe jeg kan gjøre noe med? Endret 23. september 2007 av Lilac1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå