katet Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Har en grønn katode fra microplex på 20 cm. Den blir varm i endene på de klossene. Vet ikke om det er noe galt med denne men ville bare høre. Tipper den ligger på 50* ++ Endret 23. september 2007 av katet Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Øh.. min blir ikke varm.. Men har det noe å si? Så lenge den fungerer er det vel greit? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det ene katodet mitt fikk brun plast på mitten, blei nokk veldig varmt så jeg røsket den ut Lenke til kommentar
katet Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Øh.. min blir ikke varm.. Men har det noe å si? Så lenge den fungerer er det vel greit? 9553549[/snapback] Siden det heter Kald Katode så skal den vel være kald. men så lenge den funker så er no greit egentlig. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 jeg har ikke opplevd noen kalde katoder som er kalde! alle jeg har hatt/brukt har blitt varme! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er vel et relativt begrep, at de er kalde i forhold til lysrør og lyspærer. Katoden forburker jo strøm, så blir jo en viss varmeutvikling. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 tipper den snart tar kvelden, alle som jeg kjenner som har kjøpt katoder er fornøyde i starten, så etter en stund...ca 1 år så begynner dem å bli varme også smeller dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå