Illuminant Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Og nå til det store spørsmålet! Hva har det med saken å gjøre? Endret 23. september 2008 av Sjef. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Humoren. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Spreading The Disease er et så helvetes fett album. Det er en klassiker i min platehylle. Among The Living er nesten like bra, men etter det er det ingen Anthrax-album som jeg hører på på en jevnlig basis. Men god damn, som de to albuma eier. I AM THE LAW!! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Spreading The Disease er et så helvetes fett album. Det er en klassiker i min platehylle. Among The Living er nesten like bra, men etter det er det ingen Anthrax-album som jeg hører på på en jevnlig basis. Men god damn, som de to albuma eier. I AM THE LAW!! okey, jeg har bare et album og det er Among the Living. Er Spreading The Disease et lignende album? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er helt fantastisk å det er absolutt verdt å sjekke ut. Det er på mange måter Anthrax's Ride The Lightning, andreplaten der de eksperimenterer litt med thrashen, før de slipper tredjeplaten som de slo igjennom med (Among The Living, Master Of Puppets). Men selv om ATL er mere populært og ansett som et bedre album, foretrekker jeg Spreading The Disease. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Okey, tror jeg kjøper albummet siden det bare koster 60 -, på platekompaniet.no Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, kjøp STD det er mye bedre enn ATL. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, kjøp STD det er mye bedre enn ATL. Skal bli Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Kjørte for ikke lenge siden en tiltrengt oppdatering av albumguiden, la samtidig inn Stormtroopers of Death, som er pensummateriale innen thrash-sjangeren. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Pent! Liker det. Samtidig er jo neste plate rett rundt hjørnet, og de to låtene jeg har hørt så langt (Fight Em till You Can't og The Devil You Worship) høres jo fete nok ut. Gleder meg til den er i den lokale sjappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå