Skavold Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du har lyst å bli politi? Haha, fantastisk. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvem vet, jeg har lyst til å bli politi kanskje jeg skal ta meg selv. 9567248[/snapback] :!: :!: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bare husk det at det å være politi er så mye mer enn å suse rundt i en politibil. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Vet hva en politi er. Har veldig lyst til å bli politimann da jeg blir 21 år. Man må være fylt 21 for å bli 'cop' i Norge. lurer på om det er så lurt jeg....? EDIT: Tar natta, har skole (skal til forsvaret) og jobb rett etter Chill dag Skal bli Bilmekaniker først, og etter det skal jeg bli politimann. Endret 24. september 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Som de så fint sa det på politiradioen i går: En drosje ringte inn og fulgte etter en bil som kjørte med politisirene. Sentralen fikk fatt i en patrulje som etterhvert fant igjen kjøretøyet. patruljen: Vi har stoppet bilen ...blabla... går på skole ... fysioterapi. Det var kanskje ikke den skolen han helst ville gå på.. sentralen: "og nå blir det vel neppe mulighet for å gå der..." Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Haha, og der døde vel tråden. <-- Se punktumet. Stort og fint. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Som de så fint sa det på politiradioen i går: En drosje ringte inn og fulgte etter en bil som kjørte med politisirene. Sentralen fikk fatt i en patrulje som etterhvert fant igjen kjøretøyet. patruljen: Vi har stoppet bilen ...blabla... går på skole ... fysioterapi. Det var kanskje ikke den skolen han helst ville gå på.. sentralen: "og nå blir det vel neppe mulighet for å gå der..." 9567441[/snapback] :!: hehe så bra Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Haha, er du seriøs? Det var jo direkte komisk Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Yrkessjåførene samarbeider jo de, så er ikke bare Politiet man bør tenke på. Blir man tatt, kan man i mange tilfeller glemme å få seg jobb i statlige etater.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Dersom man har noe på rullebladet er det nok en del jobber som ryker ja. Vekter, helsesektoren, læreryrket (til en viss grad i hvert fall) osv. Endret 24. september 2007 av OML Lenke til kommentar
Svenn9 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har sett har sett sånne lys på rånetreff/gatebiltreff mange ganger og det er kjempetøft. Det er fullt lovlig så lenge det er på bane. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har sett har sett sånne lys på rånetreff/gatebiltreff mange ganger og det er kjempetøft. Det er fullt lovlig så lenge det er på bane. 9581000[/snapback] Det er totalt feil. Veitrafikkloven gjelder på bane også. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det er jo en ting den reaksjonen man får fra lovens lange armer... noe helt annet er hvordan kompisen kan reagere... Kjenner en som for mange år siden fikk tak i et blått rotorlys han skulle ha det gøy med. Han stoppet en kompis som kjørte litt "på skrå" en kald vinternatt... Når spøken gikk opp for kompisen, så ble rotorlyset knust etter å ha bli kastet igjennom sideruta på bilen. Han ble skikkelig gærn, og de var ikke så veldig gode kompiser en stund fremover... Falske blålys etter meg gir fort en fristelse til ekte blåveiser tilbake Lenke til kommentar
eab Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 TheHead: bremsepedalen er mye bedre. Jeg har lenge hatt lyst til å kline bremsepedalen i bunn neste gang de blinker blått bak meg, uansett om det er ekte eller liksompoliti. Ekte politifolk ligger somregel så tett oppi baken som overhodet mulig før de skrur på lysene. Det er jo lov å bli "redd" og bremse raskt ned? Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Haha! Endret 26. september 2007 av TheHead Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Jeg har sett har sett sånne lys på rånetreff/gatebiltreff mange ganger og det er kjempetøft. Det er fullt lovlig så lenge det er på bane. 9581000[/snapback] Det er totalt feil. Veitrafikkloven gjelder på bane også. 9581110[/snapback] alle biler som er registrert med norske (vanlige skilter) skal følge norsk veitrafikk lov. litt usikker på åssen det blir med biler på svarte skilter men regner med det gjelder for disse også. TheHead: bremsepedalen er mye bedre. Jeg har lenge hatt lyst til å kline bremsepedalen i bunn neste gang de blinker blått bak meg, uansett om det er ekte eller liksompoliti. Ekte politifolk ligger somregel så tett oppi baken som overhodet mulig før de skrur på lysene. Det er jo lov å bli "redd" og bremse raskt ned? 9583452[/snapback] ja de skal vel holde forsvarlig avstand de også ja. *edit* skriveleif Endret 26. september 2007 av stich_it Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Biler som tilhører en spesiell gren innen motorsport, og som ikke har gateregistrerte skilter, kan ha blitsere. Blålys er ikke tillatt uansett.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Til trådstarter: Dette MÅ du IKKE finne på! Det er jo ulovlig!!! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Til trådstarter: Dette MÅ du IKKE finne på! Det er jo ulovlig! 9584029[/snapback] nå er til og med jeg lei av å lese sånn setning i denne tråden. vi er alle klar over at det er ulovlig. har blitt nevnt i sikkert 80% - 95% av innleggene i tråden. måtte bare får det ut Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Til trådstarter: Dette MÅ du IKKE finne på! Det er jo ulovlig! 9584029[/snapback] Hva er ikke ulovlig i Norge da? akkurat.... Jeg gjør det på mine venner, har faktisk normale venner som ikke blir så sure av spøk, og familiemedlemmer som jeg kjenner godt. De vil nok bare le, og jeg kommer sikkert å bruke dem da de kjører INN mot huset sitt. Når jeg mener inn da mener jeg inn i dems eiendom, eller hvis de skal besøke en annen. Ingen vet at jeg har bil (jeg har faktisk ikke bil enda) men får en snart. Det er ikke 100% sikkert at jeg kjøper blålys, men skal tenke på det i noen måneder først. Endret 26. september 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå