dennis88 Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei! Jeg så nettopp s55 til 2295kr på mobildata uten kamera. Man måtte videreføre med et telenor abb. utenom ring kontant. Jeg har telenor skala, så jeg kan videreføre og få den til 2295 Skal jeg slå til? Jeg vurderer også om jeg skal gå for nokia 5100, men den koster 1000kr mer og den kommer ikke før om en stund. Skal jeg gå for s55? Jeg har merket litt problemer med opp tasten, men det var på en veldig tidlig modell, og de på mobildata er nettopp fått inn. Skal jeg slå til? Er s55 bra? Er den solid? Takk på forhånd! Og hvordan er tastene? Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ja, det er et bra tilbud. Tastene er en smakssak, men du får sikkert mulighet til å teste den når du kjøper. Selv har jeg ikke opplevd problemer med opp-tasten. S55 virker solid. Når du sier 5100 ler jeg... At den er dyrere enn S55 er vanskelig å forstå. 5100 ser forferdelig stygg ut, spør du meg. Bare skyter inn at de som har kontantkort også kan benytte seg av dette tilbudet. Bare bruk telenor-nummeret til noen dere kjenner som har abb. når dere kjøper, har selv gjort det mange ganger. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Hva mener du med at tastene er en smakssak? Hvordan er de i forhold til nokia 6610? Er tastene gode til sms? Hvis tastene er små, så er det ikke noe problem, siden jeg er vant med c55 Jeg vurderer sterkt å kjøpe den, men er fortsatt ikke sikker... Det som holder meg igjen er problemet noen har med opp tasten, og at skjermen er 256 color. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 viss du skal ha uten kamera så er det kampanje på "commit" for 2700... jeg ville kjøpt der for der har de konge garanti og de tar telefonen inn uten å spørr spørsmål.. den er også på kampanje med kamera etter hvert disse tilbudene er også med telenor abbo. som jeg synes er veldig bra. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Nei, det er jo 400kr mer, så er jo liksom poenget med å spare penger borte... Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Er du vant med C55 vil du helt sikkert like S55-tastene Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 400 - da er man i alle fall sikret god service og bra garanti Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det kan jo vær at Mobildata faktisk har god service og bra garanti de også.. Hadde jeg ikke fått en 3510 til jul, hadde jeg kjøpt den (for den prisen vel og merke) viss jeg hadde hatt en Mobildata butikk i nærheten altså Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ja, det er et bra tilbud. Bare skyter inn at de som har kontantkort også kan benytte seg av dette tilbudet. Bare bruk telenor-nummeret til noen dere kjenner som har abb. når dere kjøper, har selv gjort det mange ganger. Hæ? Forklar litt nå... ? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Man får bare en man kjenner som har telenor abb. til å kjøpe telefonen for deg, ved at han/henne viderefører telefonen med sitt abb. Etter at han/henne har kjøpt den for 2300kr kan du betale ham/henne 2300kr, og telefonen er din Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Neida, du kan kjøpe den selv også. Bare si det numret når de spør hvilket abb. det gjelder. Du bør helst ha spurt personen med abb. på forhånd da... Lenke til kommentar
flat Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 har hatt s55 en uke nå og gikk ifra tradisjonell nokia 6210 til denne.,... at han som starta tråden syns 256 farger er for lite... er etter min mening ikke en grunn til å handle telefonen da... 256 holder masse... tenk du har sikkert en med 2 farger.? knappene er helt ok. har normal str på hender så passer meg utmerket.. meny systemet er topp:) overgangen fra nokia -> siemens var positiv:) venter på kamera til s55'en min nå Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Man får bare en man kjenner som har telenor abb. til å kjøpe telefonen for deg, ved at han/henne viderefører telefonen med sitt abb.Etter at han/henne har kjøpt den for 2300kr kan du betale ham/henne 2300kr, og telefonen er din Men hvorfor skulle denne personen godta dette, når han eller hun da kan gjøre dette selv enten nå eller ved en senere anledning? Og dessuten, hvorfor ikke bare opprette et nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå