the_fire Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har brukt en Logitech VX Revolution mus i de siste dagene og er veldig fornøyd med den: både størrelse og form er perfekt. Men jeg har problemer med at den har en tendens til å dette ut når den ikke blir brukt. Om jeg lar den stå i ro en stund, f.eks. når jeg skriver en setning eller to så må jeg bevege mye på musa for at den i det hele tatt skal reagere. Har prøvd både med og uten Logitech Setpoint, så jeg skjønner ikke hva det kan være. Det er slik overalt; spill, MS Office, Opera. Jeg har ikke problemer med en annen Logitech-mus. Kan dette fikses? Har veldig lyst på den musa, men gidder ikke kjøpe den om den har de problemene. En annen ting jeg har hatt problemer med er at Opera hopper framover når jeg høyre-venstre-klikker (hold høyre inne og trykk på venstre en gang for å gå tilbake i historikken). Den skal hoppe bakover. Dette gjelder både VX Revolution og en annen Logitech-mus. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har samme problem med min MX revolution (dette ut), gjerne også helt random mens den er i bruk... Ang. tasteting så må du nesten legge inn logitech software for å få konfa det skikkelig, dessverre. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Faen, får samme problemer med MX Revolution som jeg kjøpte (men for en behagelig datamus!). Er Logitech flinke med oppgraderinger? Kan det kanskje være noe av dette: Question My cordless mouse is behaving unusually, the cursor jumps/hangs. Answer This could be for a variety of reasons, the following tips and tricks may help: Third-party adapters should not be used. Are you using a keyboard/mouse switchbox? Test the devices without switchbox. Is the battery voltage sufficient (written on the battery)? Do not use rechargeable batteries because they do not have the required voltage of 1.5 Volts. Exception: Mouse MX 700 Is the mouse ball dirty? Also clean the rollers and springs inside the ball-cage. These can be seen when the ball is removed. You need only turn the retaining ring in the direction of the arrow to remove the ball. If you have an optical mouse and work on a very dark mouse pad or surface, a lighter equivalent could help. You can test this by using a sheet of white paper. Is your receiver close to an electronic device (monitor, computer)? Reposition the receiver and test how the device behaves. Is the MouseWare correctly installed? Please uninstall any previous MouseWare version before reinstalling. During installation it is important that no background activities such as anti-virus programs are running. If none of the above suggestions helps, please test the devices on another compatible PC system. Endret 8. oktober 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Prøv å oppdater SetPointen din da. Har selv ikke hatt noen liknende problemer med min MX Revo. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Merkelig egentlig. Hadde litt problemer i starten med MX Revolution, men nå funker den perfekt. Detter ikke ut. Leste om en som hadde hatt problemer på grunn av WLAN, kan ha vært det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå