Fredrik Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Mener du seriøst at turboen kan vere rødglødene etter hardkjøring? Det må vere noe av det dommeste jeg har hørt på lenge!For at turboen skal vere rødglødene må temperaturen godt over 1000grader og da ville du ødlagt det meste av tetninger og pakinger ikke for og tenke på olja til truboen hadde sikker vert så tynn og kjølevatnet hadde sikker kokt.. men hallo tenk deg om mekkern? kanskje du skal bytte nick? Hva tror du det er som varmer opp trurboen? Jo eksosen? og hvor varm er eksosen den er fra 250 - 400* hvordan skal den blir glødende da? 9578194[/snapback] Har sett det selv på en Golf GT, og så veldig fargeblind er jeg ikke. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Mener du seriøst at turboen kan vere rødglødene etter hardkjøring? Det må vere noe av det dommeste jeg har hørt på lenge!For at turboen skal vere rødglødene må temperaturen godt over 1000grader og da ville du ødlagt det meste av tetninger og pakinger ikke for og tenke på olja til truboen hadde sikker vert så tynn og kjølevatnet hadde sikker kokt.. men hallo tenk deg om mekkern? kanskje du skal bytte nick? Hva tror du det er som varmer opp trurboen? Jo eksosen? og hvor varm er eksosen den er fra 250 - 400* hvordan skal den blir glødende da? før du slenger ut slikt svada anbefaler jeg deg å gjøre litt research.. her har du bl.a en motor i benk http://us1.webpublications.com.au/static/i...3/2311_12mg.jpg har selv sett en rødglødende eksosmanifold på en scorpio 2.0i uten turbo etter litt hard kjøring i skogen. (jeg satt på) Endret 26. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå