Bushmills Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Tenker på å skaffe meg en Luftrenser til soverommet mitt (10 kvm) Om det er nødvendig er en annen ting :!: - men, vil den fjerne mesteparten av støvet som flyger rundt i rommet (for det er en del) når jeg rister dynen om natten osv. Liker ikke å tenke på at jeg puster inn støv hele natten. Det pleier jo alltid å ligge lag på støv, på hyllene og tven osv. Noen som har erfaringer med luftrensere? Og vil dere i såfall anbefale en dyrere modell? Ps. Jeg er ikke plaget med asma / støvallergi o.l Endret 23. september 2007 av Bushmills Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kunne trengt dette jeg også, ettersom at jeg har et større kjellerrom og sjelden vasker Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kunne trengt dette jeg også, ettersom at jeg har et større kjellerrom og sjelden vasker 9553491[/snapback] Ikke prøv å lur deg vekk fra noe nå, jeg vet jo at du digga julegaven jeg ga til deg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Ingen andre som har noe å komme med? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Har ingen erfaring, men nå fikk jeg og lyst på en! Står forresten en del om luftrensere her. Endret 29. september 2007 av lupah Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det bråker sikkert noe jævlig. Lykke til med å få sove, sier bare jeg. Lenke til kommentar
trøls Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Støv er ikke farlig. Det er ikke påvist sterke sammenhenger mellom støv-aktige forurensninger og astma og allergier. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 At det ikke er påvist betyr ikke at det er motbevist heller da. Og Daniel, den julegaven ble dessverre ødelagt når jeg prøvde å vaske en loddrett vegg med den :S Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Sorry for bump, men hvis du fortsatt vurderer den vil jeg bare påpeke at den sannsynligvis støyer for mye for at man kan sove i samme rom. Ville heller anbefalt Electrolux sin, den er helt ekstremt stillegående. Kan fint sove i rommet når den er på max effekt. Helt annen pris, though. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Jo, man får vel det man betaler for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå