Stian Jacobsen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Kom over denne siden idag.. jeg er flittig bruker av google og havner av og til på rare nettsteder.. men denne Norske siden tar kaka! http://www.clean-it.no/index.html Endret 22. september 2007 av MrNeeon Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Så ikke hva som var så galt med den. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Så ikke hva som var så galt med den. 9552986[/snapback] Er du seriøs? Hvis du er seriøs, håper jeg virkelig ikke at du noen gang kommer til å tenke tanken på å lage din egen (eller andres) nettside. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har laget mange hjemmesider jeg og fått mye skryt for de også. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Av hvem? Hvis du mener den siden MrNeeon linket til var bra, og de som skrøt av sidene dine syns det samme, forstår jeg det. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 1.500kr for Din Link Her i et ar xD hvis det hadde vaert et komma, istedenfor et punktum kanskje.. menmen Hvorfor lager du ny trad? Horer ikke denne hjemme i Darligste Nettsider-traden? Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Jo egentlig.. men var trøtt igår Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Så ikke hva som var så galt med den. 9552986[/snapback] Joda, sida var fin den Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Og det morsomste av alt: De driver med kvalitetssikring. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Oj. En ting er designet, en annen ting er skrivefeil. Men det ser ut som at det er et utkast og at de har brukt en (dårlig) template. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det det kan ikke vaere en template? De har sikkert sokt etter bilder til knappene via google, og bare limt alt sammen sammen. Uten a se pa det i sin helhet. :o Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Så ikke hva som var så galt med den. 9552986[/snapback] Er du seriøs? Hvis du er seriøs, håper jeg virkelig ikke at du noen gang kommer til å tenke tanken på å lage din egen (eller andres) nettside. 9552997[/snapback] Kan heller ikke se hva som er så veldig galt. Den ser kanskje litt amatørmessig ut, samt at det er noen få skrivefeil der. Regner med at det er unge mennesker som har startet er nytt firma. Håper at det vil gå bra med dem, og at de snart får råd til å kjøpe seg slike tjenester. Kikket litt på din hjemmeside og jeg er jo ikke imponert for å si det slik. Bloggen din skal jeg ikke nevne. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Den var faktisk sån at jeg vurderer å sende link til en av selgerne hos oss. Bare velge ut et design de liker, evt betale for noen timer med custom design. 5-9k uten custom design. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kan heller ikke se hva som er så veldig galt. Den ser kanskje litt amatørmessig ut, samt at det er noen få skrivefeil der. Regner med at det er unge mennesker som har startet er nytt firma. Håper at det vil gå bra med dem, og at de snart får råd til å kjøpe seg slike tjenester. Kikket litt på din hjemmeside og jeg er jo ikke imponert for å si det slik. Bloggen din skal jeg ikke nevne. 9554779[/snapback] Okey, da skal jeg bruke mine kunnskaper til å analysere siden for dere som helt klart ikke har peiling på webdesign: 1) Siden er alt for bred. Jeg har widescreen, men likevel må jeg scrolle bortover. 2) Hvorfor bruke en irriterende og forstyrrende bakgrunn? En bakgrunn skal være nøytral, ikke et stort bilde med masse tekst som gjentas flere ganger. 3) Typografien, hvis du kan kalle det det, er forferdelig. Hvorfor ha skygge på teksten? Teksten skal være enkel å lese, og bakgrunnen gjør det ikke bedre. 4) Banneret er noe av det verste jeg har sett. Hva er de tre kulene som ligger på skrå under teksten? Det her helt tydelig at de som har laget denne nettsiden har like lite peiling på webdesign (kanskje de var flinke for 10 år siden) som jeg har på russisk litteratur fra før 1600. Og hva er poenget med å blande inn mine sider? Jeg blir provosert av at du skal angripe meg som person fordi jeg kritiserer en annens side. Dessuten har jeg ingen blogg, så jeg vet ikke hvilke sider du har kritisert. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 "Om oss" siden var veldig oversiktlig Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kan heller ikke se hva som er så veldig galt. Den ser kanskje litt amatørmessig ut, samt at det er noen få skrivefeil der. Regner med at det er unge mennesker som har startet er nytt firma. Håper at det vil gå bra med dem, og at de snart får råd til å kjøpe seg slike tjenester. Kikket litt på din hjemmeside og jeg er jo ikke imponert for å si det slik. Bloggen din skal jeg ikke nevne. 9554779[/snapback] Okey, da skal jeg bruke mine kunnskaper til å analysere siden for dere som helt klart ikke har peiling på webdesign: 1) Siden er alt for bred. Jeg har widescreen, men likevel må jeg scrolle bortover. 2) Hvorfor bruke en irriterende og forstyrrende bakgrunn? En bakgrunn skal være nøytral, ikke et stort bilde med masse tekst som gjentas flere ganger. 3) Typografien, hvis du kan kalle det det, er forferdelig. Hvorfor ha skygge på teksten? Teksten skal være enkel å lese, og bakgrunnen gjør det ikke bedre. 4) Banneret er noe av det verste jeg har sett. Hva er de tre kulene som ligger på skrå under teksten? Det her helt tydelig at de som har laget denne nettsiden har like lite peiling på webdesign (kanskje de var flinke for 10 år siden) som jeg har på russisk litteratur fra før 1600. Og hva er poenget med å blande inn mine sider? Jeg blir provosert av at du skal angripe meg som person fordi jeg kritiserer en annens side. Dessuten har jeg ingen blogg, så jeg vet ikke hvilke sider du har kritisert. 9554978[/snapback] Tror det var nettsidene til Arve Systad han mente, men uansett.. slike personlige angrep er ikke bra Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tror det var nettsidene til Arve Systad han mente 9555953[/snapback] Neppe Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Og hva er poenget med å blande inn mine sider? Jeg blir provosert av at du skal angripe meg som person fordi jeg kritiserer en annens side. Dessuten har jeg ingen blogg, så jeg vet ikke hvilke sider du har kritisert. 9554978[/snapback] Jeg har da ikke angrepet deg personlig. Hvis du kan kritisere andre sine sider så synes jeg du må tåle at jeg ikke er imponert over din hjemmeside. Min kritikk, hvis det er mulig å kalle det kritikk, er vel ganske mye mildere enn din slakt av den siden denne tråden startet med. Skal vi la det bli med dette? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hm, jeg trekker tilbake det jeg sa om at du angrep meg personlig, beklager. Nå ba ikke trådstarter om kritikk på en side han hadde laget, men han postet en link til en side som mildt sagt var forferdelig. Nå sier ikke jeg at jeg er verdensmester i webdesign eller noe lignende, men jeg vet i det minste hva som er bra og dårlig. Når du blir tvunget til å scrolle horisontalt er det noe galt. Litt offtopic, men du svarte fortsatt ikke på det jeg spurte deg om. Hvilken side er det du har sett på som min? Og hva mener du med bloggen min? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du må være blind for å like siden tråden omhandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå