Arne Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Hei! Eg oppdaterte min bios på mitt elskede HK her om dagen, til den nyaste BIOSen som eg fann på sidene deira. Det gjekk fint det, men eg har store problem med overklokking. Det eg gjorde før var at eg hadde CPU/RAM unlinked, hadde RAM på 800mhz fast og drog CPU-FSB oppover. For at dette skulle gå, måtte eg gi litt ekstra straum, men eg fekk fint min E4300 (1,8ghz) opp på 3,1ghz med 1,37v. Det går ikkje no. Sjølv om eg gir 1,43v, så går det ikkje. Eg vil helst sleppe å gi meir, mtp. at eg då kan skade CPUen min. POST går heilt fint, men det er når eg skal laste inn windows vista problema kjem, (og dei har eg ikkje hatt før på så høg klokk). Når windows lastar, så stoppar lade-baren berre, og ingenting skjer. Men, om eg går inn i BIOS og resettar instillingane til 1,8ghz, så funkar det bra, bortsett frå at det tek litt lang tid med dei fleste ting... Eg har lest mange plassar at oppdatert BIOS skal vere bra for klokkinga, men her går det ikkje! Hjelp? Eg skal snart spele World in Conflict, og då må eg få klokka opp prosessoren min! Endret 22. september 2007 av Arne Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Bruker du nTune eller noe annet automatisk overklokkingsprogramvare? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Trur ikkje eg gjer det, nei, sidan eg ikkje veit kva det er. Nei, frå spøk til halvor, eg gjer ingen endringar i HK frå windows, berre så det er sagt. Slikt gjer eg berre i BIOS, samma som oppdatering av BIOS. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Løysninga vart å nedgradere BIOS, då funkar det brillefint! Synd at asus lagar biosar som er dårlegare enn dei tidlegare, det synst eg ikkje er logisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå