Gå til innhold

RaCF: Tools of Destruction Reviews


Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PSM ja. Det var vel de som ga Warhawk 6.5? Ikke til å stole på altså :)

9557075[/snapback]

Hehe, vel Warhawk er da desidert beste på PS3 syns eg da. Så sinnsykt bra spill :cool:

 

Er ikkje kjent med denne serien her men det ser jo rimelig flott ut dette her :) Er vel ikkje så lenge til demoen kommer på PSN så det blir ein vurderingssak ut ifra denne.

Lenke til kommentar
Er historien i R&C spillene sammenhengende? Altså, bør jeg spille de 3 foregående før jeg evt plukker opp dette?

9557132[/snapback]

 

Nei, spillet er ikke én sammenhengende historie som f. eks Ringenes Herre, men tar av og til referanser til tidligere spill, men de er bra 1-3, 4'ern er middels, men spill dem alle uansett...

Lenke til kommentar
Er historien i R&C spillene sammenhengende? Altså, bør jeg spille de 3 foregående før jeg evt plukker opp dette?

9557132[/snapback]

 

Nei, spillet er ikke én sammenhengende historie som f. eks Ringenes Herre, men tar av og til referanser til tidligere spill, men de er bra 1-3, 4'ern er middels, men spill dem alle uansett...

9557191[/snapback]

De 3 første er enestående, 4ern hadde bare litt stort fokus på flerspiller, derfor lider lengden på enspillerdelen litt. :thumbup:

Lenke til kommentar

vel har alltid syns at det er derfor playstation har vært unik. den har hatt plattform spill, som man egentlig aldri blir for gammel for:)

 

ratchet and clank, jak and daxter,spyro, crash bandicoot , croc osv er like gøy i alle aldre=)

 

det her spillet kommer til å rocke vilt.. en av hovedgrunnene til at ps3 havna hos meg..

Lenke til kommentar
vel har alltid syns at det er derfor playstation har vært unik. den har hatt plattform spill, som man egentlig aldri blir for gammel for:)

 

ratchet and clank, jak and daxter,spyro, crash bandicoot , croc osv er like gøy i alle aldre=)

 

det her spillet kommer til å rocke vilt.. en av hovedgrunnene til at ps3 havna hos meg..

9561261[/snapback]

 

enig i det med plattform spillene, de som kommer til xbox360 er kanskje litt for voksne for meg egentlig, plattform spill skal være humor i. Jeg gleder meg til dette dropper i postkassen for å si det slik! Og more platform games to come :)

Lenke til kommentar
vel har alltid syns at det er derfor playstation har vært unik. den har hatt plattform spill, som man egentlig aldri blir for gammel for:)

 

ratchet and clank, jak and daxter,spyro, crash bandicoot , croc osv er like gøy i alle aldre=)

 

det her spillet kommer til å rocke vilt.. en av hovedgrunnene til at ps3 havna hos meg..

9561261[/snapback]

 

enig i det med plattform spillene, de som kommer til xbox360 er kanskje litt for voksne for meg egentlig, plattform spill skal være humor i. Jeg gleder meg til dette dropper i postkassen for å si det slik! Og more platform games to come :)

9562705[/snapback]

 

Ja plattformspill eier uansett! Gleder meg som en gal til Ratchet And Clank, siden jeg har likt 1,2 og 3 så jeg har store forventninger og jeg er nesten garantert att dem lager ett kongespill ut av Ratchet And Clank

 

November må jo bare komma soon! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...