Benbjo Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er historien i R&C spillene sammenhengende? Altså, bør jeg spille de 3 foregående før jeg evt plukker opp dette? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 PSM ja. Det var vel de som ga Warhawk 6.5? Ikke til å stole på altså 9557075[/snapback] Hehe, vel Warhawk er da desidert beste på PS3 syns eg da. Så sinnsykt bra spill Er ikkje kjent med denne serien her men det ser jo rimelig flott ut dette her Er vel ikkje så lenge til demoen kommer på PSN så det blir ein vurderingssak ut ifra denne. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Gir dette spillet 10 usett, hehe. Kongespill som jeg håper blir like bra som de foregående. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er historien i R&C spillene sammenhengende? Altså, bør jeg spille de 3 foregående før jeg evt plukker opp dette? 9557132[/snapback] Nei, spillet er ikke én sammenhengende historie som f. eks Ringenes Herre, men tar av og til referanser til tidligere spill, men de er bra 1-3, 4'ern er middels, men spill dem alle uansett... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er historien i R&C spillene sammenhengende? Altså, bør jeg spille de 3 foregående før jeg evt plukker opp dette? 9557132[/snapback] Nei, spillet er ikke én sammenhengende historie som f. eks Ringenes Herre, men tar av og til referanser til tidligere spill, men de er bra 1-3, 4'ern er middels, men spill dem alle uansett... 9557191[/snapback] De 3 første er enestående, 4ern hadde bare litt stort fokus på flerspiller, derfor lider lengden på enspillerdelen litt. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jak & Daxter pwns Ratchet & Clank!! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jak & Daxter pwns Ratchet & Clank!! 9557643[/snapback] syns begge er konge og begge fortjener å stå i spill hylla. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jak & Daxter pwns Ratchet & Clank!! 9557643[/snapback] syns begge er konge og begge fortjener å stå i spill hylla. 9557655[/snapback] Definitivt, såfremt man har bred nok hylle til begge seriene Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Dette spillet er verdt en PS3 alene, denger alt annet spill til pc og alle innen plattformsjangeren, er alltid noen som sier til meg att ps3 suger og pc ruler Men hvorfor får ikke dem skikkelige plattformspill eller noe lignende god of war, ninja gaiden spill! Konsollene er og blir best på innen spill, skal ha over 20 spill ut dette året og neste Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det er fordi det er japanske utviklerer som lager plattformspill (hvor PC ikke er særlig populær), og de som er bra ifra vesten er det som vanlig Sony sine studioer som lager. :-/ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 vel har alltid syns at det er derfor playstation har vært unik. den har hatt plattform spill, som man egentlig aldri blir for gammel for:) ratchet and clank, jak and daxter,spyro, crash bandicoot , croc osv er like gøy i alle aldre=) det her spillet kommer til å rocke vilt.. en av hovedgrunnene til at ps3 havna hos meg.. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg har Rachet And Clank på PS2 og skal nok ha dette til PS3 også. Dette passer for barn og voksne! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jak & Daxter pwns Ratchet & Clank!! 9557643[/snapback] Med hensyn til gameplay syns jeg de er ganske likestilte, samme med humor. Derimot story, coolnessfaktor på figurene og generelt sett sammenhengen er J&D bedre, spesielt Jak 2 og 3. Gunza i R&C pwner though! Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 vel har alltid syns at det er derfor playstation har vært unik. den har hatt plattform spill, som man egentlig aldri blir for gammel for:) ratchet and clank, jak and daxter,spyro, crash bandicoot , croc osv er like gøy i alle aldre=) det her spillet kommer til å rocke vilt.. en av hovedgrunnene til at ps3 havna hos meg.. 9561261[/snapback] enig i det med plattform spillene, de som kommer til xbox360 er kanskje litt for voksne for meg egentlig, plattform spill skal være humor i. Jeg gleder meg til dette dropper i postkassen for å si det slik! Og more platform games to come Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 vel har alltid syns at det er derfor playstation har vært unik. den har hatt plattform spill, som man egentlig aldri blir for gammel for:) ratchet and clank, jak and daxter,spyro, crash bandicoot , croc osv er like gøy i alle aldre=) det her spillet kommer til å rocke vilt.. en av hovedgrunnene til at ps3 havna hos meg.. 9561261[/snapback] enig i det med plattform spillene, de som kommer til xbox360 er kanskje litt for voksne for meg egentlig, plattform spill skal være humor i. Jeg gleder meg til dette dropper i postkassen for å si det slik! Og more platform games to come 9562705[/snapback] Ja plattformspill eier uansett! Gleder meg som en gal til Ratchet And Clank, siden jeg har likt 1,2 og 3 så jeg har store forventninger og jeg er nesten garantert att dem lager ett kongespill ut av Ratchet And Clank November må jo bare komma soon! Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 kommer jo i oktober, om du bestiller fra vgp isåfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå