Gå til innhold

RaCF: Tools of Destruction Reviews


Bebeluv

Anbefalte innlegg

Ready for the first Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction review? Well here it is, ready or not, from PSM Magazine. They gave it a 93/100! Their overall statement:

 

    Intense, beautiful, and accessible. A return to the series roots and a stellar game indeed.

 

Hopefully, when I get the game, I will feel the same way. Enjoy the review.

Link

Dårlig karakter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ready for the first Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction review? Well here it is, ready or not, from PSM Magazine. They gave it a 93/100! Their overall statement:

 

    Intense, beautiful, and accessible. A return to the series roots and a stellar game indeed.

 

Hopefully, when I get the game, I will feel the same way. Enjoy the review.

Link

Dårlig karakter?

9552627[/snapback]

 

Til å være PSM, ja :p

 

Men er ikke overaskende var tross alt dette spillet som har fått meg til å kjøpe brødboksen :p

Lenke til kommentar
Til å være PSM, ja :p

 

Men er ikke overaskende var tross alt dette spillet som har fått meg til å kjøpe brødboksen :p

9553698[/snapback]

Iksant når PSM gir dette spillet så "dårlig" så lurer jeg på hva snittet på gamerankings blir etter de "store" anmelderne. Spillet skal kjøpes uanz, så jeg bryr meg lite om anmeldser.

Lenke til kommentar
Ikke når det er PSM :)  Er jo Playstation Magazine elr noe i den duren.

9553723[/snapback]

Det er jo ikke som om de gir alle spill 95/100 allikevel. Mange store sider, f.eks. IGN, har også eget PlayStation-team som bare konsentrerer seg om PlayStation-spill, så det er vel ingen grunn til å tro at de skulle være noe mindre subjektive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...