brembo Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 hei lurer på hvordan man tar 360 på snowboard greier den 90 grader så kommer jeg meg ikke lengre... er det bare phykis eller er det fysisk endreng jeg må ha? skriv gjerne om andre triksonger som er litt rått å lære:P kan grab allerede:P Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg klarer både 360 på snowboard og twintip Det er vanskelig og forklare du må bare bruke kroppen og prøve deg fram Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vel, jeg du må rotere... Satse alt du kan på kanten, gjerne som en ollie, for så å vri deg rundt... Det er lettest å begynne med 180 først. Vri hodet og armene den veien du skal rotere, frontside eller backside, da følger lettere resten av kroppen med. Spør du meg synes jeg det er lettest å rotere frontside, altså mot klokken. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 sjekk ut et turtorial på youtube.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Rart trådsetter ikke gir noen tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Vel, jeg du må rotere... Satse alt du kan på kanten, gjerne som en ollie, for så å vri deg rundt... Det er lettest å begynne med 180 først. Vri hodet og armene den veien du skal rotere, frontside eller backside, da følger lettere resten av kroppen med. Spør du meg synes jeg det er lettest å rotere frontside, altså mot klokken. Spørs jo om du kjører regular eller goofy det da.. Lenke til kommentar
brembo Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 hakke vært inne på noen dager men takk for alle råd/hjelpen jeg har fått:D:D:D:D Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Vel, jeg du må rotere... Satse alt du kan på kanten, gjerne som en ollie, for så å vri deg rundt... Det er lettest å begynne med 180 først. Vri hodet og armene den veien du skal rotere, frontside eller backside, da følger lettere resten av kroppen med. Spør du meg synes jeg det er lettest å rotere frontside, altså mot klokken. Spørs jo om du kjører regular eller goofy det da.. Glemte å skrive at jeg står regular. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 som sagt, søk på turtorials på youtube.. Lenke til kommentar
Winten Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Se over skuldra den veien du roterer for å si det veldig enkelt. Lenke til kommentar
brembo Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 takk takk^^ nå blir jeg velll nødt til å prøve meg på nytt når snøen kommmer:P Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 jeg fåretrekker turtorials fra youtube, se mange, det som alle sier er ofte det viktigste Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 tja så bra ut den.. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå