krbalto Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Produsenter som tilbyr nedgradering Vista-->XP? Synes jeg leste for en stund siden noe om at noen produsenter tilbyr nedgradering fra vista til xp på sine bærbare. Er det fortsatt noen produsenter som tilbyr det? Skulle gjerne hadt en bærbar med XP, 5-6500.- Internett, msn, musikk, sims 2 Mvh Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Produsenter som tilbyr nedgradering Vista-->XP? Synes jeg leste for en stund siden noe om at noen produsenter tilbyr nedgradering fra vista til xp på sine bærbare. Er det fortsatt noen produsenter som tilbyr det? Skulle gjerne hadt en bærbar med XP, 5-6500.- Internett, msn, musikk, sims 2 Mvh 9552521[/snapback] Ja, Lenovo, HP og Fujitsu-Siemens tilbyr dette. Må være Vista Business eller høyere for å få nedgradering. Får da XP pro. Gratis hos Lenovo og HP, mens FS tar ca 200 kr. Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Produsenter som tilbyr nedgradering Vista-->XP? Synes jeg leste for en stund siden noe om at noen produsenter tilbyr nedgradering fra vista til xp på sine bærbare. Er det fortsatt noen produsenter som tilbyr det? Skulle gjerne hadt en bærbar med XP, 5-6500.- Internett, msn, musikk, sims 2 Mvh 9552521[/snapback] Innstaller XP selv? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Produsenter som tilbyr nedgradering Vista-->XP? Synes jeg leste for en stund siden noe om at noen produsenter tilbyr nedgradering fra vista til xp på sine bærbare. Er det fortsatt noen produsenter som tilbyr det? Skulle gjerne hadt en bærbar med XP, 5-6500.- Internett, msn, musikk, sims 2 Mvh 9552521[/snapback] Innstaller XP selv? 9553627[/snapback] Kan jo selvsagt kjøpe XP til full pris (ca 1000.-?) selv og installere, men tror noen produsenter tilbyr nedgradering til xp gratis eller til en meget billig penge... Mvh Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 http://www.hardware.no/nyheter/windows/nye...er_med_xp/43561 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Produsenter som tilbyr nedgradering Vista-->XP? Synes jeg leste for en stund siden noe om at noen produsenter tilbyr nedgradering fra vista til xp på sine bærbare. Er det fortsatt noen produsenter som tilbyr det? Skulle gjerne hadt en bærbar med XP, 5-6500.- Internett, msn, musikk, sims 2 Mvh 9552521[/snapback] Ja, Lenovo, HP og Fujitsu-Siemens tilbyr dette. Må være Vista Business eller høyere for å få nedgradering. Får da XP pro. Gratis hos Lenovo og HP, mens FS tar ca 200 kr. 9552660[/snapback] HP tilbyr i alle fall ikke dette for HDX serien,jeg har selv forespurt den og svaret var nei og at de heller ikke ville gi support ved bruk av xp ei heller kom de til å lage nødvendige drivere til dette. Må være Vista Business eller høyere for å få nedgradering Men litt dumt at ikke en kunde selv skal kunne fritt bestemme hvilket os en vil bruke, altså er en vanelig kunde utestengt fra å bruke feks xp eller ethvert gratis os på markede fordi produsenten ikke vil legge ut drivere til maskinen,da snakker jeg om drivere for å få komponenter i maskinen til å fungere som feks spesielle knapper som er unikt for den serien. Endret 23. september 2007 av Snekker`n Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Men litt dumt at ikke en kunde selv skal kunne fritt bestemme hvilket os en vil bruke, altså er en vanelig kunde utestengt fra å bruke feks xp eller ethvert gratis os på markede fordi produsenten ikke vil legge ut drivere til maskinen,da snakker jeg om drivere for å få komponenter i maskinen til å fungere som feks spesielle knapper som er unikt for den serien. 9555383[/snapback] Det synes ikke jeg er så merkelig. PC-en blir jo levert med et OS, og du kjøper jo hele pakken. Trodde Dell også tilbydde nedgradering? Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 HP tilbyr i alle fall ikke dette for HDX serien,jeg har selv forespurt den og svaret var nei og at de heller ikke ville gi support ved bruk av xp ei heller kom de til å lage nødvendige drivere til dette. Stemmer det. De skal tilby nedgradering for alle maskiner som har Vista Business eller høyere. HDX har vel ikke det? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 HP tilbyr i alle fall ikke dette for HDX serien,jeg har selv forespurt den og svaret var nei og at de heller ikke ville gi support ved bruk av xp ei heller kom de til å lage nødvendige drivere til dette. Stemmer det. De skal tilby nedgradering for alle maskiner som har Vista Business eller høyere. HDX har vel ikke det? 9556568[/snapback] Nei det er riktig,jeg sier bare det er synd at de fratar oss dette valget,for det finnes faktisk maskiner som har denne muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå