Symbolic Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei! Jeg lurte på om noen kunne fortelle meg hvordan jeg kan endre fil-størrelse på en Shorcut / Snarvei uten å endre innholdet i filen ? Om det evt finnes noe program eller om man må gjøre noe spesielt for dette... Takker for alle svar på forhånd... Mvh SymboliC Lenke til kommentar
mafia-slayer Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Er ikke en vanlig svarvei på 1 kb ? Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 En snarvei inneholder jo ikke noe annet enn en sti. Hvordan skal du kunne korte den ned? Om du er desperat og må spare et par bytes kan du jo kankje prøve å komprimere filen. :!: Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Om det er størrelsen på ikonet, altså den visuelle størrelsen, så tror jeg det ikke går. Men om du høyreklikker på snarveien og velger egenskaper/properties skal du kunne velge ikoner. Det er mulig du finner noen små ikoner du kan bruke i Windows-mappa (du kan hente ikoner fra nesten alle .exe-filer). Lenke til kommentar
Symbolic Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Jeg tenkte på å forstørre filen, sånn at det ser ut som om den er f.eks 500kb selv om den er 1kb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå