Thor. Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kom en tanke fallende ned fra taket her. Om jeg defragmenterer min mp3 spiller, en muvo mx 1000mb. Vil batteritiden da bli raskere eller som før? Det er vel ingen/lav søketid på minnepenner og slikt? Lenke til kommentar
nets Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Tviler sterkt på at du vil få noe merkbar forskjell der Begrunnelsen er at jeg TROR at søketiden på flashminne er minimal. Så blir nok lite å hente. Endret 22. september 2007 av Nets Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Det var akkurat det jeg forestilte meg Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 på en vanlig HD ville du teoretisk sett fått noe bedre batterikapasitet pga mindre bevegelse av leserhodet. men selv her har nok dette lite å si vil jeg tro. og på flash minne vil du nok ikke merke noen forskjell på batterikapasiteten da det ikke er noen bevegelige deler som trekker strøm uansett. tror ikke en flash disk bruker spesielt mye, om noe mer strøm pga data er fragmentert. tør dog ikke si dette 100% sikkert, men jeg er ganske sikker på at du ikke vil tjene batterikapasitet på dette. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Er det i det hele tatt noen risiko for at mp3-spillere blir noe særlig fragmenterte? Man overfører jo stort sett store filer, og det er jo ikke noen generering av temp-filer og personlige arbeidsområder på slike spillere, slik som windows eller andre OS har..? Endret 26. september 2007 av TheHead Lenke til kommentar
nets Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 De eneste temp filene jeg kan se for meg er spillelister man lager "on the fly" og kansje noe caching for smooth avspilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå