CerveZa_ Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 En ting jeg har lurt på en stund er hva denne strømkabelen er til: http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=D...12VATX&toc=3480 Jeg vet det er noe som brukes på P4-Hovedkort, og det er ofte en slik strøm-plugg på de fleste nye PSU'er Men jeg er bare nysgjerrig på hva den leverer strøm til, kan det være dedikert strøm til CPU? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Dette lurer jeg også på, fordi det fungerer fint å kjøre pcn uten å bruke den. .exe Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Ville bare få denne opp på forsida, da jeg venter på svar enda... :wink: Lenke til kommentar
striky Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Dette har blitt diskutert før. Søk og du vil bli opplyst. Dessuten, bumping er visst ikke tillatt. FY FY! Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jepp, det er dedikert strøm til P4 cpu'ene. (ganske sikker på det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå