sinnaelgen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) jeg har skaffet meg nytt databord. så viser det seg at tastaturplaten er for nær bordplaten. avstanden mellom bordplaten og tastatur høyden er på 45 mm og tasturet jeg bruker er litt tykere i bakakant så det går ikke under . det blir brukt mest til skrivning : programering ,internett, og kansje lit multimedia o.l. jeg har begynt å spekulere på om jeg alle trenger disse multimedia knappen som er på nye tastaturer. de få gangene som det kobles et digitalkamera så bruker jeg kabelen koblet bak på maskinenen siden det ikke er tilkoplinger i fronten. da har jeg begynt å spekulere i en kort lesser, men siden det er bare snak om2 kameraer som kobles til en sjelden gang så burde det holde med en usb-forlengelse da kan det være kjekt med et tastatur med innebygget usb-hub i stedet for denne forlengelsen prisgrense opp mot 1000 kr hva anbefaler dere ? -------------------------------------------------- siden det er ingen som har svart på innlegget mitt vil jeg bare fortelle at nå har jeg kjøpt meg et nytt tastatur. posten kan stenges Endret 25. september 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå