Isindil Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Etter å ha prøvd både guiden på portforward.com og PFConfig uten hell, tenkte jeg det var på tide å prøve å få gjort dette en gang for alle. Jeg har en Thomson SpeedTouch 510 koblet til en D-Link DI-524 som igjen er koblet til min stasjonære med kabel og mammas laptop trådløst. I følge portforward.com er ikke porten uTorrent bruker, 20177, åpen. Jeg har gått gjennom guidene for å åpne porter flere ganger, men uten resultat. Enkelt og greit; hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Antar at problemet er at du har to routere? Hvis Speedtouch er et routermodem så er det enklest å sette dette i bridgemodus og så logge på med routeren. Har du Telenor som ISP så finnes veiledning på online.no. Bare husk å bruk brukernavn@online.no nå du setter opp D-link med PPPoE. Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Kan du fylle meg inn på hvordan man setter opp i bridgemodus? Har forøvrig NextGenTel som nettleverandør. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du finner normalt dette her: http://endring.nextgentel.no/ Siden er nede akkurat nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå