LeLiLa Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei, nettverket mitt går ned hvert 10. sekund, jeg vet ikke hva som skjer, men det skjedde igår kveld og har vært helt til idag. Vi bruker en Belkin Router. Hvis dere trenger å vite mer bare si ifra. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Du må nesten bare prøve å resette den. Funker ikke det så er den trolig defekt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Du må nesten bare prøve å resette den. Funker ikke det så er den trolig defekt. 9552343[/snapback] Først bør du sjekke at du har nyeste firmware og oppdater hvis nødvendig. Hvis ikke. Skru den av og napp ut ledninga på både modemet og ruteren. Så kobler du til etter en stund (alt fra 5 min til 1 time) og sjekker da. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Tro meg, har resetta den GANSKE mange ganger. Skal sjekke emd firmware, tror vi har den Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Fant ut at vi ikke hadde den oppdaterte firmwaren xD Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Det er to fimeware filer nå. Jeg bruker versjon: 2.01.13 Burde jeg skifte ut med: 1.01.23 eller 2.01.19 Det er 2 versjoner, versjon 1 og 2, jeg forstår ikke mye as. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Glem d, jeg fant d ut Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Oppdaterte firmwaren, den funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg dette én eller alle PC-er? Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Alle, men nettet er for d meste fikset nå, 2 timer jobbing uten hjelp, er glad det ordnet seg (: Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Last ned Netstumbler og sjekk for ev. eventuelle forstyrrelser fra andre nett. Om du holder til i et befolket område kan det av og til lønne seg å bytte WLAN kanal f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå