Gå til innhold

når kommer egentlig det nye G90 graf, kortet?

kozzo

Anbefalte innlegg

folkens, jeg sitter egentlig og venter på det nye geforce 90 kortet, har tenkt å kjøpe det med til å bli et sikkelig gaming pc.

Problemet er at jeg vett ikke helt når det kortet kommer, har lest så mye her, at jeg surrer nå.

Er det noen som vett sånn ca. når det nye G90 kortene kommer? og eventuellt tipper på pris? For noen sier den kommer 2008, eller høsten 2007 osv.

Har tenkt å kjøpe meg GTX av G90, hvis titelen blir det samme som Geforce 8800gtx da.

Jeg har tenkt blant annet å punge ut like mye som det GTX kortet koster nå.

jeg har tenkt først og fremst å kjøpe det på grunn av at jeg vil ha et splitter nytt graf, kort. for da støtter den DX10,1 (selv om DX10 spillene ikke har kommet for fullt), og at jeg vil spille crysis på max settnings.. :dribble:

noen som vett noe om dette og kan kommentere takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Er selv i samme situasjon som deg. Venter på CoD4 og Crysis, og WIC (som nå er ute).

Disse spillene krever sitt for å kjøres på 1900x1200 (har en samsung 244T :D), så jeg trenger også i likhet med deg et nytt skjermkort.

So... ta alt jeg sier nå med en klype salt.

1. Det svirrer mye rykter rundt G92, G98, D8E/V. På fudzilla.com er dem ganske raske med å komme med de mest rykende ferske ryktene.

2. Fudzilla nevner at diverse produsenter av skjermkort (asus, evga, xfx osv) får production samples i begynnelsen av oktober (ikke så lenge til mao) og da vil vi nok få et lastebil-lass med lekasjer om specs og slippdatoer.

3. Fudzilla sier også at G92 blir et value kort, som plasserer seg mellom 8600GTS og 8800GTS ytelsesmessig (mulig lansering i november). G98 (D8E) kommer på nyåret og vil ta over for 8800GTS/GTX.

4. Se G92 info-tråden her på forumet. :)

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...