Nebuchadnezzar Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 sitter da her og venter sett ferdig en del animer og trenger noe nytt one piece Kenichi naruto Shaman king FMA Leter egentlig etter noe lignende som Kenichi da denne er helt genial etter min mening. Noen som har noe lignende de vil dele. Ja jeg har lest den store anbefalings tråden. Dog denne er for det meste copy paste fra Wikipedia. Takker for alle svar og tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Prøv Kekkaishi, Hajime No Ippo, Bleach eller Full Metal Alchemist Endret 24. september 2007 av medlem-75284 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Anbefaler bleach;D eveig fet Lenke til kommentar
grijoh Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Seriøst, hvis du også DIGGER kenichi så må du også se hajime no ippo.. helt genial! starten er ganske lik egentlig, men når du kommer ut i serien så blir alt helt anderledes enn kenichi, men mye av det samme konseptet Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hunter X Hunter, en veldig bra fighting anime. Anbefaler den veldig. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) One PieceKenichi Naruto Shaman King FMA Prøv å trykk på linkene i quoten for å se hva andre har anbefalt. Bleach Samurai Champloo Kenshin Er i mine øyner veldig bra serier. Selv om Kenshin filmene er bedre enn serien. Endret 30. september 2007 av Instict Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ranma 1/2 Inuyasha Fet manga me utrolige tegninger og en blanding av fighting, humor, og kjærlighet. Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 En serie som vertfall bør sees: Berserk Gatsu ler av chuck norris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå