Bloody Mess Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg hadde ikke sjangs til å klare å knekke noe på det stedet... Knekker stadig vekk noe ellers når det ikke er noe challenge i bilde, men ikke der - så jeg bare ga stikka til en kompis som ikke har spilt spillet før og han klarte det på andre forsøk. Endret 19. oktober 2007 av Bloody Mess Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg hadde ikke sjangs til å klare å knekke noe på det stedet... Knekker stadig vekk noe ellers når det ikke er noe challenge i bilde, men ikke der - så jeg bare ga stikka til en kompis som ikke har spilt spillet før og han klarte det på andre forsøk. haha genialt! Jeg klarte det etterhvert da Traff treet og en stolpe Men tar det lang tid før jeg kommer til X Games? -Tomhah Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Man må gjøre alt for en av bladene (så du får bilde på forsiden) for å komme til X-Games. Tar kortest tid hvis du bare jobber med et blad, og ikke litt på begge. Heller ta andre bladet etterpå, hvis du vil fortest mulig til X-Games. Når du ser på kartet så kan du trykke på Y for å bytte mellom å se challenges for de to bladene, Skateboard mag. og Trasher. Endret 19. oktober 2007 av Bloody Mess Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ta så bli først ferdig med The Skateboard Mag, det er lettest. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Ok takk for svar Men jeg får ikke opp mappet? står bare: This item is not avaliable in this game mode. EDIT: Nå funka det :S Ny edit: Noen som vet hvordan man skal klare den Paul Rodriguez greia? xD HELT UMULIG jo! Endret 20. oktober 2007 av Tomhah Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er Nollie 360 flip trikset tror jeg. Se for deg en ur-skive på høyre stikka, før stikka til 10 punktet vri langs kantet opp til 12 før stikka ned til 5 Eventuellt reverser allt etter hvordan du står på brettet, det er ett vanskelig triks, så du bør gjerne øve mens du står stille. Når du så skal gjennomføre trikset så bare bruker du den posisjonen du starter i når du begynner utfordringen, ett par dytt og rask triks så burde du treffe hvor du skal grinde. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Det er Nollie 360 flip trikset tror jeg. Se for deg en ur-skive på høyre stikka, før stikka til 10 punktet vri langs kantet opp til 12 før stikka ned til 5 Eventuellt reverser allt etter hvordan du står på brettet, det er ett vanskelig triks, så du bør gjerne øve mens du står stille. Når du så skal gjennomføre trikset så bare bruker du den posisjonen du starter i når du begynner utfordringen, ett par dytt og rask triks så burde du treffe hvor du skal grinde. Tusen takk Skal prøve det ut Har nå blitt PRO skater btw EDIT: Får bare til dobbel heelflip =( Endret 20. oktober 2007 av Tomhah Lenke til kommentar
cizz Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hmmm, skjedde noe rart med skate hos meg. Logga på boxen i dag, og vips hadde jeg 980 i gamerscore på SKATE. Har klart det meste i spillet, men det som er litt spes er at jeg ikke har gold membership (Har ikke spilt live), men live achievmentsene var unlocked... Har dette skjedd med noen flere? eller er jeg bare rar? Eneste som ikke er unlocked er den hvor du må ha spilt 20 ranked et eller annet Skjedde med meg også, skulle sjekke hvilke points jeg manglet, vips hadde jeg alle online points og mange andre som jeg absolutt ikke skulle hatt! Har ikke vært i x-games enda, men har vist fått gold medals å greier. Litt irreterende, for jeg hadde faktisk tenkte å klare alle points selv i dette spillet for en gangs skyld, fordi det er det beste spillet jeg har spilt på 360 siden CoD2. Men det er jo greit å få alle online achievements, siden jeg ikke ser på skate som et online spill. Men jeg får gjøre alle milestones å få de siste pointsa.. Endret 23. oktober 2007 av cizz Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Flere her som har problemer med han DJ Ladd og det FS 5-0 til FS TAIL.. Er det jeg som er helt ute på jorde eller er det oppdraget vanskelig? Er det siste oppdraget jeg har får jeg får Skateboard mag.. PLEASE HELP ME!! Bimmerfan Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Bare snu deg til siden det. Trenger ikke ta ollie eller no Ganske enkelt sånn egentlig. Endret 22. oktober 2007 av geedoo Lenke til kommentar
cizz Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Flere her som har problemer med han DJ Ladd og det FS 5-0 til FS TAIL..Er det jeg som er helt ute på jorde eller er det oppdraget vanskelig? Er det siste oppdraget jeg har får jeg får Skateboard mag.. PLEASE HELP ME!! Bimmerfan Kom over på et annet forum, denne viser hvordan du skal gjøre det ihvertfall. Husker jeg sleit mye med denne da jeg trodde man skulle ta ein ollie mellom de to grindene. Men det gikk tilslutt.. Nettopp fullført alle Trasher-videoene. Fant tilslutt en grei plass å gjøre alle No Skate Zone videoene. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Fant tilslutt en grei plass å gjøre alle No Skate Zone videoene. Hvor? Finner ingen spesielt gode steder å få poeng på. Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvor er det man finner disse klesplaggene man har vunnet? det skjønner inte eg:S Lenke til kommentar
cizz Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Fant tilslutt en grei plass å gjøre alle No Skate Zone videoene. Hvor? Finner ingen spesielt gode steder å få poeng på. Der med city-hall. Det er et stort område som er no-skate der, mer enn det som vises som rødt på det lille kartet du ser når du skater. Her er det ihvertfall rimelig greit med trapper. Jeg fant en lang og bein strekning som jeg kunne grinde på. Brukte denne til å få 3X. Så når du har 3X får du faktisk 900 poeng for en 360 hardflip, dersom du gjør den i sånn noenlunde god fart og lander bra. Eventuelt du kan snu og grinde samme trappene tilbake dersom du føler for det, men mye lettere å ta 360 hardflip! Jeg synes denne måten var mye lettere enn å stresse ved det matrix-greiene. Synes grindene blir litt for korte der. Hvor er det man finner disse klesplaggene man har vunnet? det skjønner inte eg:S De blir vel bare låst opp trodde jeg. Slik at du kan kjøpe dem i en an shop'ene. Endret 23. oktober 2007 av cizz Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 jeg sitter litt fast. er på et sånn bilde oppdrag, er at ejg skal ta en ollie over et busstopp? åssen gjør jeg det? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 jeg sitter litt fast. er på et sånn bilde oppdrag, er at ejg skal ta en ollie over et busstopp? åssen gjør jeg det? Flip, manual, flip oppå taket! Det funker Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Evt. flip opp på taket, grind langs en av kantene, flip ned, grind på fortauskanten så lenge du kan, flip ut, manual så langt det går og flip ut. : D Holder antagelig med flip, grind oppå og flip ut. Det er en minimumspoengsum du må få der, eller husker jeg helt feil? Endret 23. oktober 2007 av Atald Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Evt. flip opp på taket, grind langs en av kantene, flip ned, grind på fortauskanten så lenge du kan, flip ut, manual så langt det går og flip ut. : D Holder antagelig med flip, grind oppå og flip ut. Det er en minimumspoengsum du må få der, eller husker jeg helt feil? er det. men jeg sliter med og komme opp på taket Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 flick høyresticka godt ned og fort opp igjen Lenke til kommentar
twintip6 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvordan kommer jeg meg til big jumpen, ved inngangene ser det ut som de bygger noe så det er stengt. Er dette et spot eller er det noe men må komme til? PS. mener ikke x-games rampa, har ikke kommet så langt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg